wydarzenia media/marketing/reklama

ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe

19.06.2019 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.

Prosto o pieniądzach to cykl filmów publikowanych na profilu banku na portalu YouTube, w których Marcin Iwuć w prosty i ciekawy sposób odpowiada na najczęstsze pytania Polaków dotyczące finansów. W opublikowanych do tej pory 14 filmach internauci mogą znaleźć odpowiedzi m.in. na pytania jak założyć firmę, obliczyć emeryturę, czy zacząć inwestować.

Jurorzy docenili również e-learning o prostym języku. W ING Banku Śląskim upraszczamy język i pokazujemy to nie tylko w kampanii marketingowej, ale też w cyklu filmów o języku – tworzonych przez ekspertów językowych dla pracowników banku. Jury doceniło ciekawą formę e-learningu.

Więcej o konkursie: https://goldenarrow.pl/o-konkursie.html

kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie