ekonomia/biznes/finanse energetyka

O problemach klientów z różnych perspektyw

Rynek energii jest skomplikowany i zmienia się bardzo dynamicznie. Aby rzecznicy konsumentów mogli skutecznie pomagać klientom branży energetycznej, muszą mieć  aktualną  wiedzę na temat obowiązujących procedur, wprowadzanych zmian i najnowszych trendów dotyczących tego rynku. Promowaniu tej wiedzy służą warsztaty „Różne perspektywy – Wspólny Punkt Widzenia” zorganizowane przez TAURON.

Warsztaty „Różne perspektywy – Wspólny Punkt Widzenia” to jedna z edukacyjnych inicjatyw TAURONA, która przybliża działanie rynku energii. Skierowana jest do rzeczników konsumentów, przedstawicieli Urzędu Regulacji Energetyki, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organizacji konsumenckich i spółek Grupy TAURON.

Ideą jest spojrzenie na problemy klientów w energetyce z różnych perspektyw i zaproponowanie wspólnych rozwiązań. Inicjatywa ta stała się już tradycją, w tym roku 13 czerwca odbyła się w Katowicach  dwunasta edycja.

Rynek energii jest skomplikowany i zmienia się bardzo dynamicznie. Aby rzecznicy konsumentów mogli skutecznie pomagać klientom branży energetycznej, muszą mieć aktualną wiedzę na temat obowiązujących procedur, wprowadzanych zmian i najnowszych trendów dotyczących tego rynku.

- Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami to podstawowy cel tej inicjatywy. Nasza praktyka pokazuje, że dzięki współpracy z rzecznikami konsumentów możemy skutecznie pomagać klientom. Od kilkunastu lat warsztaty cieszą się dużym zainteresowaniem rzeczników z całego obszaru działania Grupy TAURON - mówi Agata Parzych, Rzecznik Praw Klienta, TAURON Polska Energia.

Program warsztatów jest „szyty na miarę” potrzeb uczestników. Pojawią się w nim tematy, które szczególnie interesują rzeczników konsumentów z punktu widzenia ich codziennej pracy z klientami. Warsztaty to rodzaj platformy wymiany doświadczeń, dzięki której pracownicy Grupy TAURON również otrzymują unikalną wiedzę o kliencie. W tym roku postawiono na formułę pracy zespołowej.

- Wspólnie z naszymi gośćmi opracowaliśmy idealne ścieżki dla klientów, którzy chcą w TAURONIE na przykład przepisać umowę na innego członka rodziny czy zweryfikować wysokość rachunku. Te proste z pozoru zadania często przysparzają naszym klientom kłopotów. Aby je przemodelować zgodnie z potrzebami użytkowników, musimy poznać ich perspektywę. Punkt widzenia rzeczników konsumentów, którzy współpracują z klientami jest w tym wypadku nieoceniony – podkreśla Agata Parzych.

Podczas spotkania Grupę TAURON reprezentują pracownicy wielu obszarów: obsługi klienta, dystrybucji energii, rozliczeń, reklamacji i windykacji. Aktywny udział ekspertów z różnych obszarów pozwala na wyjaśnienie problemów zgłaszanych przez uczestników jeszcze na sali warsztatowej.

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy, TAURON Polska Energia SA
Łukasz Zimnoch

lukasz.zimnoch@tauron.pl

informacje o firmie

***

TAURON Polska Energia S.A. jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii. Grupa TAURON jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, w tym największym dystrybutorem i jednym z największych sprzedawców i wytwórców energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, TAURON Wydobycie, TAURON Ekoenergia oraz TAURON Ciepło. Od 2010 roku akcje TAURON Polska Energia SA notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie m.in. w indeksach WIG20 i WIG30. Spółka wchodzi w skład indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie RESPECT Index.

załączniki

więcej z kategorii ekonomia/biznes/finanse