nowe produkty/usługi transport

Leć teraz, zapłać później – Flymble startuje w Polsce

17.06.2019 | Flymble

W czerwcu wystartowała platforma Flymble - usługa nowej generacji, która jako pierwsza w Polsce umożliwia zakup biletów lotniczych i rozłożenie ich ceny na miesięczne płatności. Rozwiązanie pozwala wybrać się w wymarzoną podróż bez obawy o nadszarpnięcie oszczędności czy wzrost cen lotów.

Inicjatywą do stworzenia Flymble była sytuacja, która z pewnością spotkała wielu podróżnych. Zanim Vincent Hus i Henry Wynaendts – ówcześnie 21-letni studenci Uniwersytetu Technologicznego w Delft – uzbierali pieniądze na loty do Azji, ich cena wzrosła o niemal jedną trzecią. Stworzona przez nich usługa jest na to odpowiedzią. Pozwala kupić bilety lotnicze i zapłacić za nie później w wygodnych miesięcznych płatnościach. Od czerwca usługa jest dostępna także w Polsce.

- Polski rynek jest jednym z najbardziej nowoczesnych w Europie pod względem dostępności innowacyjnych rozwiązań FinTech. Polacy są też bardzo otwarci na nowości, o czym świadczy m.in. tak duża popularność płatności zbliżeniowych czy telefonem. Dlatego też widzimy ogromny potencjał dla Flymble w Polsce – komentują Vincent Hus i Henry Wynaendts, założyciele Flymble. Mamy bardzo ambitne plany rozwoju – w ciągu najbliższych miesięcy chcemy stać się jedną z ulubionych platform podróżniczych Polaków. Wierzymy, że pozwoli na to fakt, że dzięki naszej usłudze wymarzone wakacje stają się możliwe dla każdego.

Flymble działa w oparciu o silnik wyszukiwarki Kiwi.com, co daje użytkownikom dostęp do lotów najpopularniejszych przewoźników i nawet najbardziej egzotycznych tras. Jak to działa? W wyszukiwarce serwisu wystarczy znaleźć wymarzony lot i następnie dostosować plan spłat do indywidualnych możliwości. Koszt lotów rozłożyć można na 3 do 36 rat – w zależności od wybranej opcji spłat, na stronie wyświetlona zostanie miesięczna wysokość raty. Po przejściu do transakcji zostanie sprawdzona zdolność kredytowa użytkownika, a po pomyślnej weryfikacji, nastąpi zakup biletów, które trafią na skrzynkę mailową kupującego. Transakcja obsługiwana jest przez zaufanego partnera finansowego – PayU – co gwarantuje bezpieczeństwo, przejrzystość i szybkość procesu.

Jak podkreśla Tim van Opstal, Global Sales Executive PayUNasze płatności ratalne cieszą się coraz większą popularnością wśród użytkowników i partnerów biznesowych. Usługa jest obecnie dostępna w ponad 9000 e-sklepów. Bardzo cieszymy się, że dzięki współpracy z Flymble będziemy mogli pomóc Polakom realizować ich kolejne podróżnicze marzenia.   

Cena biletu wzrasta o koszty finansowania, na które składa się m.in. oprocentowanie raty, wynoszące od 6.5%, a w okresach promocyjnych 0%. Samo Flymble prowizję pobiera bezpośrednio od partnerów – PayU oraz Kiwi.com. Rozłożenie płatności na raty dostosowane do indywidualnych możliwości ułatwi użytkownikom decyzję o zakupie, pokazując realne dla nich koszty miesięczne, pozwoli im także utrzymać cenę biletu, bez obawy przed jej zmianą w późniejszym terminie.

informacje o firmie

O Flymble

Flymble to platforma oferująca zakup biletów lotniczych na raty. Usługa powstała z inicjatywy grupy przyjaciół – podróżników, innowatorów i miłośników życia z odważną wizją podróży przyszłości. Dzięki współpracy z PayU, zaufanym dostawcą usług płatniczych dla e-biznesu, Flymble gwarantuje bezpieczne i przejrzyste transakcje i pozwala spełniać nawet najśmielsze wakacyjne plany.

Firma istnieje od 2018 roku, kiedy wystartowała w Wielkiej Brytanii, a od czerwca 2019 roku jest dostępna także w Polsce. Więcej informacji można znaleźć na stronie flymble.pl.

O PayU
PayU to globalny dostawca usług płatniczych dla e-biznesów. Firma jest liderem rynku płatności internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej i procesuje transakcje dla kilkudziesięciu tysięcy merchantów w regionie, w tym m.in. dla partnerów takich jak: Allegro, AmRest, AVON, Blue Air, MAKRO, Orange, PKP Intercity, PLAY, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.

Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in. płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty. PayU charakteryzuje najwyższa rozpoznawalność i zaufanie do marki wśród kupujących. W Polsce co trzeci internauta, który kupuje przez Internet, korzysta z płatności PayU.

Właścicielem międzynarodowej grupy PayU, działającej w 16 krajach na czterech kontynentach, jest południowoafrykański koncern Naspers, który pod względem liczby obsługiwanych klientów w e-commerce zajmuje trzecią pozycję na świecie i charakteryzuje się największą dynamiką wzrostu.

więcej z kategorii nowe produkty/usługi