wydarzenia styl życia turystyka/wypoczynek

Nowa, globalna inicjatywa: 61 nieznajomych z różnych krajów chce zjednoczyć świat za pomocą wspólnego tatuażu, wykonanego przy użyciu jednej kreski

12.06.2019 | momondo

momondo.pl przedstawia „The World Piece” – najnowszą inicjatywę, której celem jest pokazanie, ile ludzie są w stanie zrobić, żeby zbliżyć się do siebie. W ramach The World Piece ochotnicy z całego świata zostają połączeni wspólnym tatuażem, by pokazać, że świat nie może się rozpaść, jeśli odważymy się zjednoczyć.

Wyniki najnowszej, globalnej analizy wyszukiwarki momondo „The Value of Traveling” pokazują, że świat jest coraz bardziej podzielony. 49% ankietowanych uważa, że jest obecnie mniej tolerancyjnych wobec innych kultur niż jeszcze 5 lat temu. Mimo to, większość z nich wierzy, że wciąż łączy nas więcej, niż dzieli, i że nawet jako jednostki możemy zrobić wiele, by się zjednoczyć. Raport wykazał, że istnieje zależność między podróżowaniem a otwartością na świat.

Per Christiansen, VP Marketingu momondo na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, komentuje: „Naszą misją w momondo jest zachęcanie ludzi do pozostania otwartymi na świat, a nasza najnowsza inicjatywa to kolejny krok w tym kierunku. Podróżowanie to doskonała okazja, aby spojrzeć z nowej perspektywy nie tylko na inne kraje i kultury, lecz również na nas samych”.

Per Christiansen dodaje: „Jak wynika z naszej analizy, podziały między ludźmi coraz bardziej się pogłębiają. Aby im przeciwdziałać, stworzyliśmy wizualny manifest, który ma na celu zbliżenie ludzi do siebie. Poprosiliśmy uczestników projektu z całego świata o osobistą deklarację w postaci tatuażu, by pokazać, że mimo wielu różnic jako ludzie wciąż jesteśmy jednością. To niesamowite, że tysiące osób wyraziły chęć uczestnictwa w naszej inicjatywie”.

W efekcie 61 osób z różnych krajów udostępniło swoje ciała jako płótno, by opowiedzieć swoje historie i pokazać zaangażowanie w zmianę świata. Każdy z uczestników otrzymał unikalny tatuaż, wykonany przy użyciu jednej kreski autorstwa Mo Ganji – światowej sławy tatuażysty. Następnie wszyscy uczestnicy spotkali się, by podzielić się swoimi historiami i stanąć obok siebie, tworząc niepowtarzalne dzieło sztuki: The World Piece.

„Podróże są jednym z najlepszych sposobów na to, by ludzie się do siebie zbliżyli. Pragniemy, aby projekt The World Piece był początkiem globalnej rozmowy, która zainspiruje ludzi do podróżowania z otwartością i ciekawością świata. Aby zbliżyć się do siebie, musimy być w stanie dostrzec, że łączy nas więcej, niż dzieli”, podkreśla Per Christiansen.

The World Piece to jedna z licznych inicjatyw firmy momondo, których celem jest stworzenie bardziej otwartego świata. Wcześniejsze akcje to m.in. Open World Projects, The Passport Initiative, wspieranie CISV International oraz The DNA Journey.

Informacje o akcji konkursowej:

momondo umożliwi 2 osobom stanie się częścią The World Piece. Na podstawie odpowiedzi na pytanie, dlaczego chcesz zjednoczyć świat, zostanie wybranych 2 zwycięzców z różnych krajów i kręgów kulturowych. Nagrodą jest trzydniowy wyjazd do Berlina (przelot i hotel są zapewnione) oraz tatuaż będący projektu autorstwa Mo Ganji. Dodatkowo do 20 osób otrzyma nagrody pieniężne – każda o wartości 1000 euro – by odwiedzić kraje, które ich zdaniem najbardziej otworzą ich na świat. Więcej informacji na temat akcji konkursowej można znaleźć pod tym linkiem.

Tutaj można zobaczyć film.

Informacje o ankiecie The Value of Traveling 2019

Ankieta powstała w oparciu o odpowiedzi 7300 uczestników w przedziale wiekowym od 18 do 65 lat pochodzących z 18 krajów. Respondenci są w różnym wieku, różnej płci i pochodzą z różnych regionów. Dane zostały zebrane w przedziale czasowym między 28 lutym a 7 marca 2019 roku za pomocą e-ankiety przeprowadzonej przez firmę badawczą Cint w każdym kraju.

informacje o firmie

O momondo

momondo.com to darmowa, globalna wyszukiwarka podróży, która porównuje oferty lotów, hoteli i wynajmu samochodów. momondo otrzymała wiele nagród oraz jest polecana przez wiodące media, takie jak CNN, Frommer’s, The New York Times i The Daily Telegraph. momondo ma swoją siedzibę w Kopenhadze i oferuje swoje usługi podróżnikom w ponad 30 krajach. Aplikacje mobilne momondo są bezpłatne i dostępne na urządzeniach z systemami operacyjnymi Android lub iOS. momondo jest marką zarządzaną przez KAYAK, niezależną jednostkę należącą do Booking Holdings Inc. (NASDAQ: BKNG).

więcej z kategorii wydarzenia