media/marketing/reklama

Nowa odsłona kampanii Provident Polska „Mam plan”

07.06.2019 | Provident Polska SA

Ruszyła druga odsłona kampanii „Mam plan” firmy Provident, nawiązująca do znanego polskiego przeboju z 2000 roku. Spoty promują „Prostą Pożyczkę”, w której całkowity koszt pożyczki wynosi 20 procent. 

Oferta produktowa od Providenta opiera się na prostych zasadach – pożyczasz 2 tysiące złotych, a oddajesz 2 400 zł. W ramach oferty „Prostej Pożyczki” nowi klienci oczywiście mogą również wybrać inną kwotę – od 2 do 4 tysięcy – niezmienne pozostają jednak koszty pożyczki, które wynoszą 20 proc. pożyczonej kwoty.

„Prostą Pożyczkę” można spłacać w tygodniowych lub miesięcznych ratach. W przypadku miesięcznej opcji spłaty - termin spłaty pierwszej raty upływa po 2 miesiącach od dnia zawarcia umowy pożyczki. To oznacza, że jeśli klient pożyczy pieniądze w czerwcu, spłatę rozpocznie dopiero po wakacjach. W przypadku pożyczki spłacanej w tygodniowych ratach – termin pierwszej spłaty przypada po 4 tygodniach od daty zawarcia umowy. 

Ta prosta oferta wspierana jest kampanią reklamową pod hasłem „Mam Plan”. Provident ponowie wykorzystał w niej znaną melodię hitu z lat 2000. Na ekranach telewizorów zobaczymy z kolei  młode małżeństwo z dwojgiem dzieci, oczekujące na narodziny trzeciej pociechy. Rodzice cieszą się, że dzięki pożyczce mogli zrealizować swój plan – kupili spacerówkę dla swoich dzieci. Wspólnie więc śpiewają o nowym wózku: bryka na spacery, terenowe kołka cztery, szałowy design, dostawka też na brata, spacerówka na długie lata. Do tego w melodyjny sposób komunikują o kosztach pożyczki – dwa tysiące dostałem, dwa czterysta spłacałem.

To już druga odsłona naszej kampanii reklamowej „Mam plan”. Widzimy, że taka koncepcja  spotkała się z sympatią i zainteresowaniem widzów. Wpadający łatwo w ucho przebój idealnie dopełnia obraz i stał się znakiem rozpoznawczym naszych spotów – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych. – Dodatkowo kreacja w łatwy sposób komunikuje naszą ofertę produktową. Warto zaznaczyć, że klienci, którzy zdecydują się z niej skorzystać w czerwcu, spłatę rozpoczną dopiero po sezonie urlopowym -  dodaje Andrzej Zackiewicz.

Nowa odsłona kampanii reklamowej Provident Polska pod hasłem „Mam plan” wystartowała w głównych stacjach telewizyjnych. Będzie też w internecie. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

*************

Oferta produktowa „Prosta Pożyczka” trwa od 5.06.2019 r. Dotyczy Prostej Pożyczki Miesięcznej na Konto lub w Gotówce spłacanej w 6 miesięcznych ratach lub Prostej Pożyczki Tygodniowej w Gotówce spłacanej w 26 tygodniowych ratach o całkowitej kwocie pożyczki od 2000 zł do 4000 zł. Z oferty Prosta Pożyczka mogą skorzystać wyłącznie nowi klienci. W ramach Prostej Pożyczki całkowity koszt pożyczki wynosi 20% całkowitej kwoty pożyczki, termin spłaty pierwszej miesięcznej raty upływa po 2 miesiącach od dnia zawarcia umowy pożyczki, a terminy spłaty kolejnych miesięcznych rat pożyczki upływają w kolejnych miesiącach liczonych od terminu spłaty pierwszej raty pożyczki. Za pierwszy miesiąc obowiązywania umowy pożyczki nie są naliczane odsetki. Warunkiem skorzystania z Prostej Pożyczki jest zawarcie aneksu w dacie podpisania Pożyczki Dopasowanej w obecności Doradcy Klienta. Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Reprezentatywny przykład dla Prostej Pożyczki miesięcznej w Gotówce / na Konto:

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 63,68%; całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 2000 zł; całkowita kwota do zapłaty 2400 zł; oprocentowanie stałe 0%; całkowity koszt kredytu 400 zł (w tym: prowizja 135 zł; opłata przygotowawcza 40 zł; opłata za elastyczny plan spłat 225 zł; odsetki 0 zł); 6 miesięcznych równych rat w wysokości 400 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 3.06.2019 r. na reprezentatywnym przykładzie.

kontakt dla mediów
Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Provident Polska SA
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: + 48 22 455 48 39

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama