media/marketing/reklama

Wystartował konkurs „Zdjęcie w Porządku” z Adamem Małyszem i Klientami Banku w rolach głównych

04.06.2019 | Bank Pocztowy SA

W konkursie EnveloBanku i Banku Pocztowego pt. „Zdjęcie w Porządku”, który właśnie wystartował, można wziąć udział do 12 lipca 2019 r. By walczyć o cenne nagrody wystarczy odwiedzić jedną z placówek Banku Pocztowego i Poczty Polskiej i…zrobić sobie zdjęcie z Adamem Małyszem.

3 czerwca br. w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej pojawiły się standy z Adamem Małyszem, z którym Klienci chcący wziąć udział w Konkursie i zdobyć ciekawe nagrody, będą mogli zrobić sobie zdjęcie. Lista 800 lokalizacji, w których będzie to możliwe znajduje się na stronie www.zdjeciewporzadku.pl

- Konkurs łączy ze sobą dwa światy  - świat rzeczywisty ze światem internetu, a dodatkowo wspierany będzie kampanią geolokalizacyjną, polegającą na tym, że przekaz reklamowy na urządzenia mobilne będzie docierał do potencjalnych Klientów wówczas, gdy znajdą się oni w odpowiedniej odległości od placówki Banku, czy Poczty – mówi  Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Webmarketingu i Komunikacji w kanałach zdalnych Banku Pocztowego.

Spośród zdjęć nadesłanych w Konkursie wybrane zostanę te najlepsze, a ich autorzy otrzymają nagrody, którymi są: Smartfon Huawei P30 pro z poczwórnym aparatem Leica, trzy aparaty INSTAX SQUARE SQ6 z trybem do robienia selfie oraz dziesięć kart podarunkowych Decathlon o wartości 200 zł.

Więcej informacji oraz Regulamin Konkursu „Zdjęcie w Porządku” znajduje się na stronie www.zdjeciewporzadku.pl

Kampania reklamowa „Kredytu w Porządku” Banku Pocztowego i EnveloBanku wspiera promocyjną ofertę kredytową obu marek. Trwającej do 30 kwietnia br. kampanii telewizyjnej oraz zaplanowanej do 30 czerwca br. kampanii internetowej towarzyszą silne działania BTL w postaci ulotek, plakatów, wyklejek oraz animacji na ekranach. Dodatkowo informacja o promocyjnej ofercie trafia także do Klientów za pośrednictwem sms-ów i mailingu, jak również dostępna jest na stronie internetowej Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Z Kredytu w Porządku z niską ratą, który jednocześnie trafił do oferty Banku Pocztowego i EnveloBanku Klienci mogą skorzystać od 1 marca br. Dodatkowo do 31 lipca br. Klienci, którzy zdecydują się na otwarcie EnveloKonta mają okazję do skorzystania z kredytu na preferencyjnych warunkach. Reklamowany przez Adama Małysza Kredyt w Porządku z niską ratą i wygodnym EnveloKontem dostępny jest w kwocie do 100 tys. zł na okres aż do 10 lat. RRSO dla reprezentatywnego przykładu wynosi 11,47%.

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

tel: 22 328 74 71

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama