polityka media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” (23) Kontrrewolucja. Czy prawica uratuje Europę?

Liberalna lewica wciąż ma większość w Parlamencie Europejskim. Zmiana kursu możliwa będzie tylko przez działania państw członkowskich – zauważa Olivier Bault w artykule „Jaka Unia po wyborach?”.

To były bardzo zaskakujące wybory. Jakie przyniosły wnioski? – zastanawia się Piotr Semka w tekście „Wybory, w których o coś szło”.

Polska „klasa panująca” szamocze się w obliczu nieuchronnego zmierzchu pisze Rafał A. Ziemkiewicz w artykule „Koniec świata liberałystokracji”.

Ponad pół miliona głosów, czyli absolutny rekord w skali kraju. Beata Szydło kolejny raz przypomniała swojej partii o tym, jak wielki kapitał polityczny posiada. I jak bardzo jest PiS potrzebna – zauważa Kamila Baranowska w tekście „Fenomen Beaty”.

Zjednoczona Prawica prowadzi Polskę w dobrym kierunku – zauważa Jarosław Gowin, wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego, w rozmowie z Marcinem Makowskim.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Finowie już dostrzegli, że nowoczesna edukacja mogła ich zaprowadzić w ślepą uliczkę. Mankament polskiego systemu, czyli odporność na zmiany, okazał się zbawienny? – zastanawia się Łukasz Zboralski w artykule „Kiedy szkoła szkodzi”.

Sto lat temu powstał najsłynniejszy z nadwiślańskich przybytków lekkiej muzy – teatrzyk Qui Pro Quo – zauważa Wiesław Chełminiak w tekście „Sukcesy ponad stan”.

PiS nie wypłaci organizacjom żydowskim ani złotówki mówi Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej”, w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.

Nadciąga kultura śmierci – ostrzega Wesley J. Smith, prawnik, jeden z czołowych działaczy amerykańskiego ruchu na rzecz ochrony życia, w rozmowie z Piotrem Włoczykiem.

Zakończenie prawnej epopei związanej z uporządkowaniem rynku przewozów zwiększa możliwość legalnej konkurencji i daje klientom wolność wyboru. To tylko początek rewolucji. Wkrótce mamy zamawiać taksówki autonomiczne, a potem nawet latające pisze Jacek Przybylski w artykule „Taxi 3.0”.

Gdy kasy państwowe są biedne, prywatny biznes hojnie wspiera zabytki i sztukę. Szczególnie szczodre są korporacje luksusu. Granica między dobroczynnością a lansem jest trudna do uchwycenia zauważa Joanna Bojańczyk w tekście „Pomoc i lans”.

 

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również artykuł Waldemara Łysiaka z okazji Międzynarodowego Dnia Seksu.

 

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 3 czerwca 2019.

kontakt dla mediów
Marketing Manager, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.
Alicja Pater

a.pater@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

więcej z kategorii polityka