internet media/marketing/reklama nauka/edukacja/szkolenia

Kampania społeczna LUBIĘ! #niehejtuje jako odpowiedź na problem hejtu w Internecie

31.05.2019 | Klépierre

Już 1 czerwca w galerii Poznań Plaza odbędzie się jeden z dwóch głównych eventów promujących kampanię LUBIĘ! #niehejtuje. Akcja organizowana jest przez markę odzieżową Reporter Young i biorą w niej udział młodzi wokaliści: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz AniKa Dąbrowska – uczestnicy i zwyciężczyni programu The Voice Kids 2.

 - Obserwując naszych odbiorców zauważyliśmy, że problem hejtu coraz częściej dotyczy coraz młodszych osób.  Co ważne, dzieci niejednokrotnie nie tylko padają ofiarami hejtu, ale równocześnie, w dużej mierze nieświadomie go generują. Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest odpowiedzią na ten problem, ma uświadomić i uwrażliwić zarówno dzieci, jak i rodziców, że nie można bagatelizować tego problemu – mówi Dyrektor ds. Marketingu Reporter Young, Patrycja Gołek.

- Cieszymy się, że możemy zaangażować się w tę słuszną inicjatywę i popieramy tego typu działania – powiedział Wojciech Węgorzewski, Dyrektor Galerii Poznań Plaza.

Do akcji włączyli się młodzi wokaliści, uczestnicy drugiej edycji programu talent-show, The Voice Kids Poland, którzy wykonują piosenkę promującą kampanię - To co ważne (https://www.youtube.com/watch?v=RIuUDQCDdqk).

W trakcie eventu w Poznań Plaza będzie można usłyszeć piosenkę, wykonaną na żywo przez trójkę artystów oraz zobaczyć teledysk, w którym udział wzięło 15 dzieci wyłonionych w internetowym konkursie. Zaplanowano także panel informacyjny na temat przeciwdziałania cyberprzemocy oraz sposobów prawidłowej komunikacji w Internecie.

Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która również nawiązywała do bezpieczeństwa dzieci. Wtedy marka Reporter Young nagrała film z udziałem popularnych młodych influencerów pt. „Bezpieczeństwo jest najważniejsze!” (https://www.youtube.com/watch?v=_6df3OJaAPg), mający zachęcić dzieci do bezpiecznego spędzania wakacji.

kontakt dla mediów
Aleksandra Ciok
Account Director, Klépierre
Aleksandra Ciok

aleksandra.ciok@mslgroup.com

tel: +48 22 278 38 06

informacje o firmie

POZNAŃ PLAZA

Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. m2 klienci znajdą około 140 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej, obuwia oraz wiele punktów usługowych i gastronomicznych. W Poznań Plaza obecne są marki premium: Tous, Molton oraz popularne sklepy sieciowe: New Look, Promod, Zara i Reserved. Powodzeniem wśród klientów centrum cieszy się supermarket Piotr i Paweł. W Poznań Plaza znajduje się 10 sali kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX. Poznań Plaza posiada certyfikat BREEAM.

Poznań Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.

 

Więcej informacji:

www.poznanplaza.pl

www.facebook.com/CH.Poznan.Plaza

https://www.instagram.com/poznanplaza/

 

 

załączniki

więcej z kategorii internet