styl życia media/marketing/reklama

REDKEN – kosmetyki prosto z Nowego Jorku już na polskim rynku

23.05.2019 | L'ORÉAL

Rynek kosmetyków do włosów rozwija się dynamicznie od kilku lat, zarówno ilościowo, jak też jakościowo. Konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowości produktowe i chętnie po nie sięgają. W odpowiedzi na trendy rynkowe firma L’Oréal wprowadziła na polski rynek nową markę REDKEN, kosmetyki do pielęgnacji, koloryzacji i stylizacji włosów, które od lat podbijają amerykański rynek.

Na naszym rodzimym rynku możemy zauważyć obecnie kilka trendów, które zyskują na popularności. Polki szukają specjalistycznych produktów przeznaczonych do pielęgnacji włosów – masek, olejków czy skoncentrowanych odżywek. Ważne dla konsumentów jest, by produkty zawierały składniki pochodzenia naturalnego. Na znaczeniu zyskują produkty, które mogą pochwalić się w większości naturalnym składem lub kilkoma, popularnymi składnikami, np.: olejek rycynowy, olejek kokosowy, roślinna keratyna, aloes, czy wyciągi z egzotycznych owoców. Polscy konsumenci chętniej niż kiedyś, sięgają też po droższe produkty, w oczekiwaniu na lepszą jakość formuł i estetyczny wygląd opakowań, niczym z salonu fryzjerskiego.

Polski rynek produktów fryzjerskich jest już na tyle dojrzały, że oceniliśmy, że jest na nim miejsce dla dużej, rozpoznawalnej marki. Przyglądając się potrzebom konsumentek i konsumentów w Polsce – bo REDKEN posiada także produkty dla mężczyzn do pielęgnacji włosów i brody – jesteśmy przekonani, że kosmetyki te zaspokoją potrzeby najbardziej wymagających klientów – zaznacza Bartosz Gutkowski, REDKEN Brand Director. 

REDKEN powstał w 1960 roku w Nowym Jorku, który do dziś jest sercem i źródłem inspiracji marki. Stworzyli ją amerykańska aktorka Paula Kent oraz jej przyjaciel – stylista fryzur Jheri Redding. Unikalne produkty oparte na formułach bogatych w proteiny i zachowujące naturalny odczyn pH, bardzo szybko zyskały uznanie wśród konsumentów i okrzyknięto je mianem kultowych. W 1974 roku profesjonaliści z REDKEN podzielili się swoją naukową wiedzą podczas Sympozjum i przeszkolili niemal 500 fryzjerów. Obecnie Sympozja REDKEN gromadzą dziesiątki tysięcy profesjonalistów oraz pasjonatów fryzjerstwa i należą do czołówki największych eventów branżowych.

Wyjątkowa marka kosmetyków do dziś zachwyca innowacyjnością i jest doceniana przed profesjonalistów na całym świecie. Od 1993 roku REDKEN znajduje się w portfolio marek Grupy L'Oréal. Na początku maja marka REDKEN zadebiutowała w Polsce, dołączając tym samym do szerokiego portfolio marek fryzjerskich w ofercie Dywizji Produktów Profesjonalnych: Kérastase, L’Oréal Professionnel i Matrix. Produkty REDKEN dostępne są w salonach fryzjerskich (pełna lista salonów dostępna na www.redkennyc.pl).

informacje o firmie

O REDKEN

REDKEN to jedyna fryzjerska marka posiadająca prawdziwy nowojorski sznyt i pazur. Stworzyli ją amerykańska aktorka Paula Kent i zaprzyjaźniony z nią chemik Jheri Redding. Niedługo potem do REDKEN dołączył wizjoner fryzjerski Vidal Sassoon. Od początku lat 70. marka szkoli fryzjerów pragnących poszerzać swoją wiedzę, dzięki czemu stała się pionierem w branży salonów fryzjerskich.

W latach 90. styliści REDKEN zagościli na backstage’u największych pokazów haute couture, gdzie do dziś dbają o dopełnienie looku modelek i modeli. Dla przykładu REDKEN Global Color Creative Director, Josh Wood, był odpowiedzialny za ‘red look’ Davida Bowie. Prace Artystów REDKEN upiększają największe pokazy mody, m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Mediolanie i Paryżu. Ambasadorzy REDKEN do dziś odgrywają kluczową rolę w tworzeniu historii firmy, dopisując własne rozdziały swoją pracą, pasją i kreatywnością. Zdaniem magazynu Vogue, 8 na 10 trendów fryzjerskich w sezonie kreuje Guido Palau, czyli REDKEN Global Creative Director, z którym marka współpracuje już od 2005 roku.

REDKEN oferuje szerokie portfolio najwyższej jakości produktów fryzjerskich stworzonych w oparciu o wiedzę naukową i ponad 50 lat doświadczenia w pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Produkty marki dostępne są w ponad 40 krajach na całym świecie.

O L'Oréal

LOréal już od ponad 100 lat skupia swoją uwagę na pięknie. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 36. różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2018 roku obroty sięgające 26,9 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, LOréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych. Produkty L’Oréal dostępne są także we własnych sklepach firmowych marek oraz w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy stanowi podstawę strategii LOréal dążącej do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów na całym świecie. Sharing Beauty With All– zobowiązanie LOréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020, stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy.

 Więcej informacji: www.loreal.com.

https://twitter.com/LOrealPL

https://facebook.com/LOrealPoland/

informacje o firmie

O REDKEN

REDKEN to jedyna fryzjerska marka posiadająca prawdziwy nowojorski sznyt i pazur. Stworzyli ją amerykańska aktorka Paula Kent i zaprzyjaźniony z nią chemik Jheri Redding. Niedługo potem do REDKEN dołączył wizjoner fryzjerski Vidal Sassoon. Od początku lat 70. marka szkoli fryzjerów pragnących poszerzać swoją wiedzę, dzięki czemu stała się pionierem w branży salonów fryzjerskich.

W latach 90. styliści REDKEN zagościli na backstage’u największych pokazów haute couture, gdzie do dziś dbają o dopełnienie looku modelek i modeli. Dla przykładu REDKEN Global Color Creative Director, Josh Wood, był odpowiedzialny za ‘red look’ Davida Bowie. Prace Artystów REDKEN upiększają największe pokazy mody, m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Mediolanie i Paryżu. Ambasadorzy REDKEN do dziś odgrywają kluczową rolę w tworzeniu historii firmy, dopisując własne rozdziały swoją pracą, pasją i kreatywnością. Zdaniem magazynu Vogue, 8 na 10 trendów fryzjerskich w sezonie kreuje Guido Palau, czyli REDKEN Global Creative Director, z którym marka współpracuje już od 2005 roku.

REDKEN oferuje szerokie portfolio najwyższej jakości produktów fryzjerskich stworzonych w oparciu o wiedzę naukową i ponad 50 lat doświadczenia w pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Produkty marki dostępne są w ponad 40 krajach na całym świecie.

O L'Oréal

LOréal już od ponad 100 lat skupia swoją uwagę na pięknie. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 36. różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2018 roku obroty sięgające 26,9 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, LOréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych. Produkty L’Oréal dostępne są także we własnych sklepach firmowych marek oraz w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy stanowi podstawę strategii LOréal dążącej do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów na całym świecie. Sharing Beauty With All– zobowiązanie LOréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020, stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy.

 Więcej informacji: www.loreal.com.

https://twitter.com/LOrealPL

https://facebook.com/LOrealPoland/