towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

ETi zaprasza wrocławian do wyzwania Dare

23.05.2019 | ETi

Odwiedź stoisko i zabierz ze sobą słodkie nagrody!

„Dare. Odważ się na nowe” – pod tym hasłem w najbliższy weekend wystartuje akcja promocyjna czekoladowych wafli Dare we Wrocławiu. W specjalnie przygotowanej strefie mieszkańcy miasta będą mogli wziąć udział w zabawie i spróbować nowych wafli.

Akcja promocyjna wafli Dare od ETi rozpocznie się 25 maja o godzinie 11:00 na placu przed Dworcem Wrocław Główny przy ulicy Piłsudskiego 105 i potrwa do końca weekendu. Przed wejściem stanie specjalne stoisko, przy którym wrocławianie będą mogli wziąć udział w zaskakującej grze „Dare. Odważ się na nowe”.

Zabawa przygotowana w ramach promocji intensywnie czekoladowych wafli Dare pobudzi zmysły i zadziała na wyobraźnię mieszkańców Wrocławia. Będzie od nich wymagać także… odwagi. Marka zaprasza bowiem do udziału w wyzwaniu, w którym jedynie za pomocą dotyku śmiałkowie będą musieli odkryć zawartość specjalnie opracowanej strefy promocyjnej.

Gdzie znaleźć stoisko „Dare. Odważ się na nowe” we Wrocławiu:

  • 25-26 maja (sobota-niedziela), ul. Piłsudskiego 105, Dworzec Wrocław Główny, plac przed wejściem, start: godzina 11:00

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołanie imprezy w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych.

informacje o firmie
ETi

O ETi European Food Industries

Producent wyjątkowych słodyczy w segmentach czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w marcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto, herbatniki oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży.

ETi dzisiaj:

  • 45 marek
  • 300 produktów
  • 7500 pracowników
  • 8 fabryk, w tym jedna w Europie – w Rumunii
  • Ponad 1,3 miliarda USD przychodu
  • Lider rynku tureckiego w kategorii wypieków z 40% udziałem w Turcji
  • Drugi największy gracz w kategorii czekolady w Turcji
  • Obecność w ponad 40 krajach

więcej z kategorii towary konsumpcyjne