nowe produkty/usługi styl życia media/marketing/reklama

L'Oréal prezentuje kosmetykę przyszłości na konferencji Viva Technology 2019

16.05.2019 | L'ORÉAL

Na konferencji Viva Technology firma L’Oréal zaprezentuje „Piękno bez granic”, swoją wizję przyszłości branży kosmetycznej i obsługi konsumenta. Najnowsze rozwiązania technologiczne Grupy wspomagane systemami sterowania głosem, sztuczną inteligencją i rzeczywistością rozszerzoną można od dzisiaj zobaczyć w Paryżu.

- Z przyjemnością uczestniczymy w konferencji Viva Technology, corocznym spotkaniu ze światem technologii, odbywającym się we Francji. To wspaniała okazja podzielenia się naszą wizją kosmetyki, która jest zróżnicowana i dostępna dla wszystkich, dostosowana do potrzeb i aspiracji konsumentów na całym świecie i wspomagana rozwiązaniami cyfrowymi. Nowe technologie, takie jak: rzeczywistość rozszerzona, sztuczna inteligencja czy sterowanie głosem, umożliwiają nam oferowanie coraz więcej spersonalizowanych i zaawansowanych usług, a także włączenie naszych konsumentów w proces ich tworzenia. Możemy też oferować im serwis i produkty dostępne w dowolnym czasie i miejscu - mówi Lubomira Rochet, Chief Digital Officer L’Oréal

Odwiedzający konferencję Viva Technology (VivaTech) mogą odwiedzić cztery przestrzenie, w których L’Oréal prezentuje kosmetykę przyszłości.

Technologia bez granic:

  • Pośród głównych tegorocznych innowacji L'Oréal zaprezentuje swojego wirtualnego doradcę fryzjerskiego (Virtual Hair Advisor), narzędzie stworzone przez firmę ModiFace zajmującą się rzeczywistością rozszerzoną i sztuczną inteligencją. Pozwala ono na wirtualne „przymierzenie” różnych kolorów włosów oraz uzyskanie profesjonalnych porad ekspertów L'Oréal Professionnel.
  • SkinConsultAI marki Vichy – cyfrowa diagnostyka skóry opracowana we współpracy z dermatologami. Wykrywa oznaki starzenia i oferuje spersonalizowane porady dotyczące pielęgnacji skóry. Ta technologia została stworzona w ramach partnerstwa ModiFace i L'Oréal R&I. Bazuje na 15-letnich badaniach naukowych nad starzeniem się skóry i sztuczną inteligencją.
  • Effaclar Spotscan, aplikacja internetowa La Roche-Posay współtworzona z dermatologami i służąca do analizy skóry podatnej na trądzik. Ta usługa bazuje na sztucznej inteligencji i danych naukowych. Zapewnia porady i spersonalizowane zalecenia dotyczące leczenia zmian trądzikowych i zapobiegania ich pogorszeniu, a w razie potrzeby zaleca konieczność wizyty u dermatologa.

Personalizacja bez granic:

  • Shade Finder firmy Lancôme to zaawansowana technologia bazująca na sztucznej inteligencji. Może ona bezpośrednio w punkcie sprzedaży doradzić konsumentce odcień podkładu idealnie dopasowany do jej potrzeb. Ta spersonalizowana usługa jest teraz wdrażana na całym świecie. Do końca 2019 roku znajdzie się w ponad 1000 sklepów.
  • Firma L’Oréal po raz pierwszy zaprezentuje My Little Factory, innowację technologiczną, która w przyszłości umożliwi produkcję spersonalizowanych podkładów na dużą skalę.

Kreatywność bez granic: Strefa umożliwi gościom odkrywanie trendów branży kosmetycznej pojawiających się na całym świecie, wykrywanych przez sztuczną inteligencję w mediach społecznościowych.

Możliwości bez granic: Goście poznają procesy drukowania 3D i personalizacji, odkrywając proces projektowania nowych zapachów Lancôme i Viktor&Rolf lub wypróbowując nową maszynę do sprzedaży szminek Giorgio Armani ze zintegrowaną funkcją sprawdzania odcienia. Jest to również rozwiązanie przygotowane przez firmę ModiFace.

Ważne wydarzenia L'Oréal na konferencji Viva Technology:

Piątek, 17 maja

  • 11:40-12:20: Forum CMO: „Next Move for the Next Big Thing” (Kolejny ruch w kolejnej wielkiej sprawie) dyskusja przy okrągłym stole z Lubomirą Rochet, Chief Digital Officer L’Oréal
  • 14:00-14:25: Forum CEO z Jean-Paulem Agonem, Prezesem i Dyrektorem Generalnym L’Oréal oraz Lubomirą Rochet, Chief Digital Officer L’Oréal
informacje o firmie

O L'Oréal

LOréal już od ponad 100 lat skupia swoją uwagę na pięknie. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 36. różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2018 roku obroty sięgające 26,9 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, LOréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych. Produkty L’Oréal dostępne są także we własnych sklepach firmowych marek oraz w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy stanowi podstawę strategii LOréal dążącej do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów na całym świecie. Sharing Beauty With All– zobowiązanie LOréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020, stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy. Więcej informacji: www.loreal.com.

https://twitter.com/LOrealPL

https://facebook.com/LOrealPoland/

 

informacje o firmie

O L'Oréal

LOréal już od ponad 100 lat skupia swoją uwagę na pięknie. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 36. różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2018 roku obroty sięgające 26,9 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, LOréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych. Produkty L’Oréal dostępne są także we własnych sklepach firmowych marek oraz w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy stanowi podstawę strategii LOréal dążącej do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów na całym świecie. Sharing Beauty With All– zobowiązanie LOréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020, stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy. Więcej informacji: www.loreal.com.

https://twitter.com/LOrealPL

https://facebook.com/LOrealPoland/