nowe produkty/usługi technologie

OPPO zaprasza na JAFF i z tej okazji prezentuje specjalne ceny swoich designerskich smartfonów. Wielkie święto sztuki, wzornictwa, mody i muzyki już jutro

10.05.2019 | OPPO

Już jutro na warszawskim Placu Konesera, rozpoczyna się prestiżowy festiwal dla wszystkich, którzy uwielbiają łamać schematy i wyróżniać się z tłumu. 11 i 12 maja, Warszawa zmieni się w miejsce tętniące modą, muzyką i przesycone najlepszej jakości wzornictwem w wykonaniu najlepszych polskich i zagranicznych twórców. To wyjątkowe wydarzenie przypomni wszystkim obecnym, że kreatywność tkwi w każdym z nas, od wieku i sposobu życia, wystarczy ją odkryć. JAFF to największe święto muzyki, mody i sztuki w Polsce, dlatego firma OPPO, która właśnie wprowadziła na polski rynek najnowszą serię designerskich smartfonów Reno, jest jego patronem głównym.

 

Seria OPPO Reno to nie tylko pokaz innowacji i zaawansowanych technologii, ale także oryginalności i świeżego podejścia. To smartfony, które szczególnie mogą przypaść do gustu uczestnikom JAFF. Zastosowane w serii Reno technologie pozwalają rozwinąć możliwości i tworzyć bez ograniczeń, a ich wyjątkowy design pokazuje, że warto szukać ciekawych pomysłów i nowych inspiracji. W związku z wydarzeniem, OPPO oferuje w promocyjnych cenach trzy urządzenia: RX17 PRO, RX17 NEO i AX7. We wszystkich sieciach detalicznych partnerujących OPPO (a wiec MediaMarkt, Media Expert, RTV Euro AGD, x-kom i w strefie marki na Allegro.pl) urządzenia będą w specjalnych, obniżonych cenach. Warto się śpieszyć , bo promocja trwa jedynie do 15. maja.

 

 

Rozwiń swoje możliwości – bądź z OPPO na JAFF

 

To już piąta edycja Jazz Art Fashion Festival, ale po raz pierwszy organizowana w samym sercu Polski. To wydarzenie wypełnione koncertami, interesującymi debatami i wykładami oraz inspirującymi warsztatami. Poprzednie edycje festiwalu gromadziły około 20 000 uczestników, a dzięki temu, że wiele wydarzeń transmitowanych jest na żywo, odbiorców treści serwowanych przez JAFF liczymy już w milionach.

 

OPPO jako sponsor główny przygotował dostępne dla wszystkich uczestników tegorocznego wydarzenia atrakcje i strefy chillout. Największą z nich będzie można zaleźć w Hotelu Moxy. JAFF jest także pierwszą konsumencką premierą najnowszej serii Reno, więc podczas festiwalu każdy będzie miał szansę osobiście przetestować możliwości smartfonów OPPO. Smartfony będzie można znaleźć także w strefach marki na targach Gust Gust oraz w namiocie w samym centrum Placu – tam uczestnicy będą mieli okazję obejrzeć także wystawę plakatów OPPO Reno.

 

Podczas festiwalu OPPO przygotowało również inspirujące spotkania. Pierwsze z nich poprowadzi Basia Richard, ekspertka ds. wizerunku i znana stylistka gwiazd. Z jej pomocy korzystały takie nazwiska jak  Sarah Hyland, Demi Lovato, Jason Statham czy Hillary Duff. Przez kilka lat osobiście dbała o cały look idolki nastolatek - Seleny Gomez. Podczas spotkania Basia opowie o swoich doświadczeniach i udzieli porad, jak efektywnie kreować własny wizerunek.

 

Kolejną propozycją, która OPPO przygotowało dla fanów JAFF są warsztaty, które poprowadzi Zulu Kuki – artysta, tancerz, fotograf, projektant znany z wielu ciekawych, streetwearowych realizacji. Na JAFF, oprócz tego, że będzie gospodarzem w strefie OPPO, poprowadzi warsztaty z kreatywnej customizacji obuwia. Warto zwrócić uwagę na ten pokaz, gdyż jego uczestnicy będą mieli szansę wygrać parę butów od Zulu Kuki.

 

Technologie w służbie kreatywności

 

Seria Reno to wykonane z najwyższą dbałością o szczegóły urządzenia, które zachwycają oryginalną konstrukcją i niepowtarzalnym designem. Oba modele, które będą dostępne w Polsce produkowane są w dwóch nowych kolorach: zielonym, z jasnymi i ciemnymi przebłyskami, oraz czarnym, z domieszką szarości i błękitu. Serię cechuje smukła sylwetka i minimalizm – zarówno przód, jak i tył obudowy to idealnie gładkie powierzchnie, bez wcięć czy wystających elementów kamery. Projektując smartfony Reno, OPPO pomyślało także o odpowiedniej ochronie dla obiektywów aparatów. Przednia kamera oraz lampa błyskowa zostały ukryte w automatycznie wysuwającym się module – tutaj inspiracją były drzwi ekskluzywnych, sportowych aut Lamborghini. Tylne obiektywy przed zarysowaniem chroni natomiast szkło Corning® Gorilla® 5.0  oraz, użyta po raz pierwszy, ceramiczna wypustka O-dot, dzięki której leżący na „pleckach” smartfon zawsze pozostaje lekko uniesiony i chroni obiektywy przed zarysowaniami. Urządzenia OPPO stworzone są po, to by jak najlepiej towarzyszyć użytkownikowi i oddawać jego indywidualny charakter – ma maksymalnie ułatwić mu wyrażanie siebie także poprzez fotografię, utrwalając najważniejsze momenty z najdrobniejszymi szczegółami. Właśnie dlatego nowe smartfony OPPO wyposażono w zaawansowane kamery wspierane przez sztuczną inteligencję, z trybem zdjęć nocnych i dziesięciokrotnym hybrydowym zoomem.

kontakt dla mediów
Piotr Żaczko
PR Manager, OPPO
Piotr Żaczko

piotr.zaczko@oppomobile.pl

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi