technologie

OPPO dołącza do programu Android Q Beta i prezentuje możliwości technologii 5G podczas konferencji Google I/O 2019

10.05.2019 | OPPO

OPPO, jako jeden z pierwszych producentów smartfonów, podejmie współpracę z Google w ramach programu Android Q Beta.

 

Podczas tegorocznej konferencji dla programistów Google I/O 2019, OPPO, jeden z czołowych producentów smartfonów na świecie, zaprezentowało swoje silne kompetencje zarówno w zakresie technologii 5G jak i rozwoju systemu operacyjnego Android. Także w trakcie tego wydarzenia, które miało miejsce w dniach 7-9 maja w Amfiteatrze Shoreline w Mountain View w Kalifornii, Google ogłosił, że OPPO dołączy do programu Android Q Beta, aby jako jeden z producentów OEM testować najnowszą wersję system Android.

Nadchodząca wersja systemu Android została przedstawiona w wersji beta na początku roku. OPPO, będąc firmą która jako jedna z pierwszych adaptuje nowe odsłony oprogramowania, przedstawiła swój najnowszy smartfon ‘Reno’, by uczestnicy I/O mogli na własne oczy zobaczyć jak pracuje urządzenie pod kontrolą Android Q Beta. W trakcie wydarzenia firma Google ogłosiła także, że Android Q w wersji beta dostępny będzie do pobrania na smartfon OPPO Reno już od 8 maja b.r.

Viceprezes OPPO, Prezes OPPO Engineering Andy Wu, powiedział: „OPPO kładzie ogromny nacisk na kwestię maksymalnego zadowalania użytkowników poprzez integrację sprzętu i oprogramowania. Cieszymy się z Google, jako integralnego i wieloletniego partnera, ponieważ dostarczamy użytkownikom nadzwyczajne doświadczenia poprzez innowacyjne technologie OPPO.”

Fakt, że smartfon Reno, jako jeden z pierwszych, oferuje możliwość testowania systemu Android Q w wersji beta jest świadectwem nie tylko wysokich kompetencji badawczo-rozwojowych OPPO, ale także zdolności szybkiego reagowania na wszelkie zmiany na rynku najnowszych technologii, którą może poszczycić się firma. OPPO będzie aktualizować swój oparty na Androidzie system ColorOS o najnowsze wersje systemu operacyjnego Google, aby zapewnić użytkownikom najlepsze możliwe doświadczenia.

Podczas Google I/O 2019, OPPO, który jako jeden z pierwszych producentów smartfonów wprowadził na rynek urządzenia 5G, zaprezentował także swoje najnowsze osiągniecia w tej technologii potwierdzając tym samym pozycję firmy jako niekwestionowanego lidera rynku 5G. Uczestnicy konferencji mogli także przetestować najnowszy model Reno 5G oraz obejrzeć film przestawiający przyszłość technologii 5G według OPPO.

„Erę 5G określamy mianem ‘ery inteligentnej łączności’. Mając na uwadze korzyści jakie niesie ze sobą sieć 5G, OPPO rozwijało silnie takie usługi jak przechowywanie danych w chmurze, gaming w chmurze, przetwarzanie obrazu w chmurze oraz wiele innych. Będziemy dostarczać bardziej inteligentne i wygodne  usługi dla naszych użytkowników” podsumował Henry Tang, Director of Standards Research Center w OPPO Research Institute.

OPPO Reno 5G, który 1 maja 2019 r. zadebiutował na szwajcarskim rynku, to pierwszy w Europie smartfon 5G do komercyjnego użytku. Jest on obecnie dostępny w sklepach Swisscom na terenie Szwajcarii oraz na oficjalnej stronie Swisscom. Według zapowiedzi firmy już w najbliższych miesiącach smartfon ma pojawić się także na wybranych światowych rynkach.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.