nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości

Carrefour rozwija koncept e-grocery i otwiera internetowy sklep spożywczy w Krakowie

10.05.2019 | Carrefour Polska

Carrefour kontynuuje inwestycje w strategię omnikanałową i dalszy rozwój e-grocery w Polsce. W niespełna 3 miesiące od otwarcia internetowego sklepu spożywczego w Katowicach, Carrefour wchodzi z ofertą e-grocery na kolejny rynek. Sieć  uruchomiła właśnie internetowy sklep spożywczy w Krakowie.

Kraków to kolejne po Warszawie i Katowicach duże miasto, którego mieszkańcy mogą już skorzystać z usługi zamawiania i dostawy ponad 20 tysięcy różnych produktów spożywczych i przemysłowych dostępnych w e-sklepie spożywczym Carrefour (www.zakupycodzienne.carrefour.pl). Tak dynamiczny rozwój e-zakupów to wynik przyjętej przez sieć strategii omnikanałowości oraz ambicji Carrefour, aby zostać liderem zakupów internetowych w Polsce.

- Rozszerzamy zasięg naszego e-sklepu spożywczego o kolejne, po Warszawie oraz Katowicach, miasto i debiutujemy na rynku e-grocery w Krakowie. Rozwój Carrefour Polska w segmencie internetowych zakupów spożywczych jest efektem wdrożonej i konsekwentnie realizowanej przez sieć strategii omnikanałowości - mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.  Nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują, że Polacy przekonują się do kupowania produktów spożywczych przez Internet. Liczymy, że wygodę tej formy dokonywania zakupów w Carrefour docenią także mieszkańcy Krakowa.

Również dane potwierdzają, że robiący zakupy spożywcze w Internecie doceniają Carrefour. Według badania Mobile Institute i Izby Gospodarki Elektronicznej, sporządzonego na zlecenie Frisco.pl w ubiegłym roku, e-zakupy spożywcze Carrefour znalazły się na 1. miejscu w grupie najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce. 43 proc. badanych wskazało Carrefour.pl jako sklep, w którym robi swoje zakupy spożywcze.

Internetowy sklep spożywczy Carrefour bazuje na koncepcji sklepu dwuplatformowego. Oznacza to, że sieć dysponuje tzw. „dark store”, czyli magazynem spożywczym dedykowanym zakupom internetowym, który znajduje się przy hipermarkecie Carrefour, tworząc z nim integralną całość. Dark store funkcjonuje już w Warszawie, od lutego br. Katowicach, a obecnie również w Krakowie. Dark store w Krakowie ma około 750m2 i, podobnie jak w pozostałych miastach, znajdują się w nim produkty FMCG, które klienci zamawiają najczęściej. Reszta zamówienia, w tym produkty świeże i bio, kompletowane są w hipermarkecie. Dzięki temu rozwiązaniu Carrefour zyskuje na szybkości przygotowania zamówień, a jednocześnie oferuje produkty o doskonałej świeżości.

Carrefour rozpoczyna działalność e-grocery w Krakowie umożliwiając składanie zamówień spożywczych mieszkańcom następujących dzielnic: Prądnik Biały, Krowodrza, Zwierzyniec, Bronowice, Bronowice Wielkie, Tonie, Mydlniki, Olszanica, Bielany. Sieć stopniowo obejmować będzie zasięgiem swojego e-sklepu spożywczego kolejne dzielnice Krakowa.

Aby sprawdzić, czy Carrefour dostarczy zakupy pod konkretny adres wystarczy wejść na stronę internetowego sklepu spożywczego sieci zakupycodzienne.carrefour.pl (lub wejść na stronę Carrefour.pl i wybrać zakładkę „Zakupy Spożywcze”) i podać swój kod pocztowy. System sprawdzi, czy dana lokalizacja jest już obsługiwana.

Usługa zamawiania w e-sklepie i dostawy zakupów spożywczych jest bardzo prosta. Z górnego menu platformy Carrefour.pl wystarczy wybrać zakładkę „Zakupy Spożywcze” oraz skompletować swój koszyk. Asortyment e-grocery Carrefour to obecnie około 20 tysięcy produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków. W stałej ofercie sklepu znajdują się produkty ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty ultraświeże, takie jak: warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał. W sklepie można też kupić szeroki asortyment produktów ekologicznych, a także tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków czy light.

Zamawiając produkty spożywcze mieszkańcy Krakowa mogą wybrać preferowaną formę odbioru zakupów: dostawę pod wskazany adres lub odbiór osobisty w Punkcie Obsługi Klienta w hipermarkecie Carrefour w Parku Handlowym Zakopianka, gdzie pracownik przyniesie klientowi gotowe zamówienie.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR, Rzecznik Prasowy, Carrefour Polska
Maria Cieślikowska

biuroprasowe@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour      

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi