polityka media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” (19) Miecz nad Polską. Amerykańska ustawa 447. Co nam grozi ze strony środowisk żydowskich? Jak się przed tym bronić?

Czy ustawa JUST Act 447 przyczyni się do przekazywania majątku ze sprzedaży pożydowskiego mienia bezdziedzicznego tamtejszym organizacjom pozarządowym? A może strach przed 447 wyolbrzymiono do celów politycznych? zastanawia się Marcin Makowski w artykule „Gra o najwyższą stawkę”.

Przedstawianie faryzeuszy w pozytywnym świetle, setki milionów z budżetu państwa na walkę z antysemityzmem, zamknięcie Radia Maryja – m.in. takie kroki proponuje Europejski Kongres Żydów – zauważa Piotr Włoczyk w tekście „Bat na antysemitów”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Timmermans narusza suwerenność Polski – mówi Ryszard Czarnecki, europoseł PiS, w rozmowie z Wojciechem Wybranowskim.

Świat byłby lepszy, gdyby rządziła nim sycylijska mafia. Dowiedzieliśmy się o tym dokładnie pół wieku temu od zdesperowanego pisarza z Nowego Jorku zauważa Wiesław Chełminiak w artykule „Rodzina jest najważniejsza”.

 Konfederacja właściwie nie ma programu, oferuje wyborcom tylko emocje. Niestety, są to emocje bardzo brzydkie
– 
przekonuje Łukasz Warzecha w tekście „Straszak zamiast alternatywy”.

Ulubienica carycy Katarzyny II, często uważana za jej córkę, dbała o interesy rosyjskie, osobiste i rodzinne
oraz opiekowała się Kościołem katolickim w swoich ukraińskich dobrach
pisze Tomasz Lenczewski w artykule „Rzekoma córka carycy”.

Bezwzględny oligarcha, który postawił się Putinowi. Kim jest Ihor Kołomojski uważany za architekta wyborczego sukcesu Wołodymyra Zełenskiego? zastanawia się Maciej Pieczyński w tekście „Ojciec chrzestny sługi narodu”.

Polska musi otworzyć rynek przewozów pasażerskich na prywatną konkurencję. Czeskie firmy już na to czekają.
U siebie sprawdziły, że ten biznes się opłaca. Zyskali też pasażerowie –
zauważa Łukasz Zboralski w artykule „Kolej na lepszą kolej?”.

Współczesny człowiek w trakcie swojego życia kilkakrotnie zmienia nie tylko pracę, lecz także jej rodzaj. Wielokrotnie czytałem o tym w felietonach, a teraz przyszedł czas i na mnie – ujawnia Tomasz P. Terlikowski
w tekście „Pielgrzymkowa misja”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również o tym, kto wsparł telewizję Al-DŻazira w ataku na Ojca Rydzyka.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 6 maja 2019

 

kontakt dla mediów
Marketing Manager, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.
Alicja Pater

a.pater@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

więcej z kategorii polityka