media/marketing/reklama

EnveloBank i Adam Małysz prezentują… – ruszyła internetowa odsłona kampanii reklamowej Banku Pocztowego i EnveloBanku

29.04.2019 | Bank Pocztowy SA

Zabawne perypetie Adama Małysza i Pandy w krainie finansów można już obejrzeć w pierwszym z  czterech zaplanowanych w ramach kampanii filmów, który trafił właśnie do  internetu. Działania marketingowe w ramach tej części kampanii realizowane będą do 30 czerwca 2019 r.

„Nie przepłacaj za kuriera” – brzmi tytuł pierwszego odcinka filmu, który został właśnie opublikowany w internecie w ramach internetowej kampanii Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego cyfrowej marki.

Tematem poruszanym w pierwszym odcinku są zakupy internetowe i korzyści, jakie mogą mieć Klienci EnveloBanku, którzy wybiorą jako formę dostawy np. Kuriera Poczty Polskiej.

Film „Nie przepłacaj za kuriera” zobaczyć można TUTAJ.

W ramach kampanii internetowej obu marek, Bank zaprezentuje łącznie cztery krótkie filmy branded content, w prosty, jasny i zabawny sposób prezentujące bankowe rozwiązania dostępne w ofercie.

- Branded content jest unikalną formą komunikacji w sektorze finansowym. Jednak w komunikacji EnveloBanku, cyfrowej marki Banku Pocztowego, z pełnym przekonaniem sięgnęliśmy po tę formę dotarcia do Klientów. Pozwala nam to na  przekazanie trudnych finansowych informacji w prosty i przyjazny dla Klienta sposób. Dodaliśmy także elementy humorystyczne, żeby bardziej zaangażować Klienta. Dlatego forma krótkich filmów świetnie się tutaj sprawdza – mówi Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Webmarketingu i Komunikacji w kanałach zdalnych Banku Pocztowego.

W ramach kampanii w internecie Bank planuje także przeprowadzenie konkursu dla Klientów „Przygoda w porządku”.

- Zapraszamy do wspólnej zabawy z Adamem Małyszem, Bankiem Pocztowym i EnveloBankiem. Warto śledzić filmy w kampanii, ponieważ informacje w nich zawarte pozwolą odpowiedzieć na konkursowe pytania – dodaje  Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Webmarketingu i Komunikacji w kanałach zdalnych Banku Pocztowego.

 

Cała kampania będąca promocją Banku Pocztowego i EnveloBanku, jest jednocześnie wsparciem dostępnego w ofercie obu marek Kredytu w Porządku. Trwająca do 30 kwietnia br. kampania telewizyjna oraz zaplanowana do 30 czerwca br. kampania internetowa wsparta jest działaniami marketingowymi w postaci dostępnych w placówkach Banku i Poczty Polskiej ulotek, plakatów, wyklejek oraz animacji na ekranach. Dodatkowo informacja o promocyjnej ofercie trafia także do Klientów za pośrednictwem sms-ów i mailingu oraz dostępna jest na stronie internetowej Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Z Kredytu w Porządku z niską ratą, który jednocześnie trafił do oferty Banku Pocztowego i EnveloBanku Klienci mogą skorzystać od 1 marca br. Dodatkowo do 31 lipca br. Klienci, którzy zdecydują się na otwarcie EnveloKonta mają okazję do skorzystania z kredytu na preferencyjnych warunkach. Reklamowany przez Adama Małysza Kredyt w Porządku z niską ratą i wygodnym EnveloKontem dostępny jest w kwocie do 100 tys. zł na okres aż do 10 lat. RRSO dla reprezentatywnego przykładu wynosi 11,47%.

 

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie