nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne

ETi poszerza portfolio o nowe produkty Wanted

24.04.2019 | ETi

Popularny producent słodyczy ETi European Food Industries wprowadza nowe produkty w ramach popularnej marki Wanted. W ofercie pojawią się czekoladowe batony oblane ciemną czekoladą oraz nowe smaki w opakowaniach do dzielenia się.

Wanted to marka czekoladowych batoników, które konsumenci doceniają za zaskakujące tekstury i najlepsze składniki. W odpowiedzi na ich rosnące zainteresowanie produktami z logo Wanted, ETi wprowadza do swojej oferty nowy smak: Wanted Nuts Dark. To nugatowy baton z orzeszkami ziemnymi oblany aromatyczną deserową czekoladą. Nowa wersja jest dostępna także w opakowaniach do dzielenia się. W takim opakowaniu pojawiła się też popularna wersja batonika w mlecznej czekoladzie – Wanted Nuts Milk.

- Polscy konsumenci bardzo chętnie sięgają po nowości, dlatego dynamicznie inwestujemy w nasze portfolio produktów. Wierzymy, że pozwoli to rosnąć nie tylko nam jako firmie, ale także całej kategorii, która zyska na atrakcyjności dzięki większej różnorodności – komentuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce. Jak dodaje – Wciąż jesteśmy w Polsce bardzo nową marką – pierwsza sprzedaż naszych produktów rozpoczęła się w maju 2018. Bardzo ważne jest dla nas dalsze budowanie wśród konsumentów świadomości naszych marek. Dlatego też wprowadzeniu nowych produktów towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania promocyjna z emisją spotów telewizyjnych, działaniami digitalowymi, współpracą z influencerami oraz atrakcyjnymi aktywacjami dla konsumentów.

Oprócz nowego batonika w czekoladzie deserowej, marka Wanted oferuje konsumentom trzy warianty batoników: Wanted Nuts Milk z całymi orzechami w mlecznej czekoladzie, Wanted Pops Caramel i Wanted Pops Coconut z ciągnącym się karmelem oraz prawdziwymi wiórkami kokosowymi. Wszystkie batoniki dostępne są także w opakowaniach do dzielenia się, gdzie konsumenci znajdą osobno zapakowane mini wersje słodkości.

kontakt dla mediów
Junior Account Manager, ETi
Joanna Szpatowicz

joanna.szpatowicz@mslgroup.com

informacje o firmie
ETi

O ETi European Food Industries

Producent wyjątkowych słodyczy w segmentach czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w marcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto, herbatnik oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży.

ETi dzisiaj:

  • 45 marek
  • 300 produktów
  • 7500 pracowników
  • 8 fabryk, w tym jedna w Europie – w Rumunii
  • Ponad 1,3 miliarda USD przychodu
  • Lider rynku tureckiego w kategorii wypieków z 40% udziałem w Turcji
  • Drugi największy gracz w kategorii czekolady w Turcji
  • Obecność w ponad 40 krajach

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi