nowe produkty/usługi internet energetyka

Nowa odsłona Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Enei

23.04.2019 | Enea

Specjalnie dla swoich Klientów Enea przygotowała nową odsłonę Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK). Klienci mogą już korzystać ze zmodernizowanej aplikacji, która jest bardziej przyjazna dla użytkowników i prostsza w obsłudze. Oprócz znanych już w eBOK-u funkcjonalności, Enea przygotowała także kilka nowości, które sprawią, że korzystanie z platformy będzie jeszcze łatwiejsze i bardziej intuicyjne.

Zmodernizowane Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to nie tylko nowa szata graficzna i interfejs bardziej przyjazny dla użytkownika, platforma została także dostosowana do urządzeń mobilnych.

Wszystkie dotychczasowe konta Klientów Enei zostały przypisane, zgodnie z rodzajem posiadanej umowy. Klienci Enei, którzy posiadają umowę kompleksową lub tylko sprzedażową będą korzystać więc z platformy www.ebok.enea.pl.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta daje Klientom możliwość łatwego i szybkiego kontaktu z Eneą.  Platforma jest przeznaczona zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm. Klienci za pomocą eBOK-a mogą m.in.: sprawdzać bieżące faktury, historię płatności, salda i terminy płatności, a także opłacać faktury, zakupić kody do liczników przedpłatowych oraz składać zapytania w każdej sprawie dotyczącej umowy z Eneą.

eBOK to najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei bez wychodzenia z domu, dostępny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Nowa wersja platformy to jeszcze więcej udogodnień. Nasi Klienci sami będą mogli ustawić sposób powiadamiania ich o wystawionej fakturze, ułatwiony będzie także sposób płatności, a sama platforma będzie także dostępna w języku angielskim – powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych.

W trosce o Klientów Enea ułatwiła proces rejestracji w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Konieczny do tej pory numer faktury został zastąpiony numerem  kontrahenta, co powoduje, że konto można już założyć na etapie podpisania umowy, a nie dopiero po otrzymaniu pierwszej faktury. Ułatwiona została także opcja logowania do platformy eBOK. Użytkownik będzie mógł samodzielnie zmienić adres do logowania i nie będzie musiał w tej sytuacji kontaktować się z infolinią Enei w celu dokonania zmiany. W nowym eBOK-u Klienci będą mieli także możliwość łatwego przejścia do Strefy Zakupów, w której mogą znaleźć setki produktów w atrakcyjnych cenach.

Dzięki platformie eBOK Klient w każdej chwili może łatwo przejść na elektroniczną fakturę. Jest ona bezpieczna, ekonomiczna i ekologiczna. Nie trzeba jej osobno przechowywać w wersji papierowej, co wiąże się z dużą oszczędnością miejsca, bo dla każdego Klienta jego e-faktury dostępne są w eBOK-u. Oznacza to, że dostęp do e-faktury jest łatwy, szybki i nieograniczony. Poza tym droga elektroniczna jest pokonywana przez dokument szybciej, niż droga tradycyjna, czyli pocztowa.

Korzystanie z nowego eBOK-a to wygoda i oszczędność czasu.

 

kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
Rzecznik prasowy, Biuro Prasowe Grupy Enea
Berenika Ratajczak

berenika.ratajczak@enea.pl

tel: +48 61 884 54 13

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
Rzecznik prasowy, Biuro Prasowe Grupy Enea
Berenika Ratajczak

berenika.ratajczak@enea.pl

tel: +48 61 884 54 13

informacje o firmie