nowe produkty/usługi internet praca technologie

Nowy start-up prezentuje rewolucyjne narzędzie rekrutacyjne dla firm

08.04.2019 | Freshrecruiter

Takiego start-upu w Polsce jeszcze nie było. FreshRecruiter za pomocą nowoczesnej platformy (Guided Recruitment Application – GRA) pomaga przedsiębiorstwom w szybki i efektywny sposób wyznaczyć cele rekrutacyjne oraz oceniać kwalifikacje kandydatów. Wskaże też najlepszego aplikującego.

Ponad 91 proc. ankietowanych przeprowadza rekrutacje samodzielnie, bez współpracy z agencjami albo specjalistami ds. HR.[1] Brak doświadczenia (m.in. w określeniu wymagań w ogłoszeniu albo formułowaniu odpowiednich pytań na rozmowie kwalifikacyjnej), może przełożyć się na błędne decyzje. Jedynie 40% rekruterów jest zadowolonych ze swojego wyboru. Szybka rezygnacja nowego pracownika albo niesatysfakcjonujący dla pracodawcy okres próbny to nie tylko straty finansowe dla firmy, ale także konieczność powtórzenia całego procesu od nowa.

FreshRecruiter (GRA Guided Recruitment Application) to nowoczesna platforma, która gromadzi w jednym miejscu niezbędne dokumenty oraz pomaga zaplanowaćprzeprowadzić rekrutację.

– FreshRecruiter to pierwsza taka aplikacja w Polsce. Oprócz podstawowych narzędzi  bazy projektów, bazy kandydatów czy kalendarza, posiada również bogate zaplecze merytoryczne z zakresu HR. Każdy użytkownik otrzymuje dostęp do najnowszej wiedzy oraz możliwość jej wykorzystania podczas rekrutacji nowego pracownika mówi Łukasz Zalibowski, Twórca FreshRecruiter

Uzytkownicy mogą korzystać z bazy gotowych profili przygotowanych na potrzeby różnych stanowisk albo tworzyć własne. FreshRecruiter pozwala również na kompetentne zarządzenie procesem rekrutacji – planowanie spotkań, mailingi do kandydatów, wybór gotoywch pytań rekrutacyjnych, tworzenie pytań rekrutacyjnych, tworzenie bazy wartościowych kandydatów czy określenie kryterium oceny. 

 

FR_grafika_pl.pngAplikacja obiektywnie analizuje i wskazuje najlepszego aplikującego – bez subiektywnej oceny rekrutera, źródła pochodzenia kandydatów czy średnie oczekiwania finansowe. FreshRecruiter tworzy bezpieczne bazy danych z informacjami zebranymi podczas rekrutacji. Dzięki temu pozwala na lepsze zarządzanie najważniejszym czynnikiem sukcesu firmy – ludźmi.

– FreshRecruitera mogę porównać z przeglądarką Google’a. Jest to z pozoru proste narzędzie, dzięki któremu wyszukamy interesujące nas zagadnienie. Jednak kryją się za nim zaawansowane technologicznie indeksy, które nie są dostępne dla zwykłego korzystającego. Na takich samych zasadach opracowałem FreshRecruitera. Użytkownicy otrzymują intuicyjną platformę, której zaplecze stanowi ogromna wiedza oraz nowoczesna technologia – mówi Łukasz Zalibowski, Twórca FreshRecruiter

FreshRecruiter to narzędzie, które usprawni również Twoje procesy decyzyjne. Szereg dostępnych rozwiązań optymalizuje proces rekrutacji oraz obniża ich koszty. Dane osobowe przechowywane są zgodnie z zaleceniami RODO, co uchroni przed otrzymaniem kar za nieprawidłowe ich przetwarzanie.

 

[1] http://www.pulshr.pl/rekrutacja/rekrutacja-w-cyfrach-ile-trzeba-czasu-by-zwerbowac-pracownika,23881.html

informacje o firmie
FreshRecruiter powstał w styczniu 2017 roku, aby pomagać organizacjom lepiej zarządzać procesami rekrutacyjnymi i talentami w organizacji. Usługi koncentrują się na zarządzaniu ludźmi, automatyzacji procesów, użytecznych technologiach i talentach w organizacji. FreshRecruiter promuje innowacyjne rozwiązania na rynku usług HR, ale jednocześnie projektują je w taki sposób, aby człowiek zawsze znajdował się w samym centrum uwagi. Szeroka wiedza, interdyscyplinarne doświadczenia oraz zrozumienie strategicznych procesów w organizacji – wszystko to wpływa na unikalność oferty.
informacje o firmie
FreshRecruiter powstał w styczniu 2017 roku, aby pomagać organizacjom lepiej zarządzać procesami rekrutacyjnymi i talentami w organizacji. Usługi koncentrują się na zarządzaniu ludźmi, automatyzacji procesów, użytecznych technologiach i talentach w organizacji. FreshRecruiter promuje innowacyjne rozwiązania na rynku usług HR, ale jednocześnie projektują je w taki sposób, aby człowiek zawsze znajdował się w samym centrum uwagi. Szeroka wiedza, interdyscyplinarne doświadczenia oraz zrozumienie strategicznych procesów w organizacji – wszystko to wpływa na unikalność oferty.