nowe produkty/usługi handel

Nowy butik marki TEX już otwarty!

05.04.2019 | Carrefour Polska

Przy hipermarkecie Carrefour w Bolesławcu powstał butik marki TEX. Klienci znajdą w nim ofertę ubrań damskich, męskich oraz dziecięcych marki modowej należącej do sieci. Aktualnie w asortymencie butiku znaleźć można wybrane elementy kolekcji wiosenno-letniej, która w całości dostępna jest już w hipermarketach Carrefour w całej Polsce.

Nowy butik matki TEX powstał w centrum handlowym przy ul. 10 marca 1 w Bolesławcu. Nowoczesna przestrzeń handlowa sąsiaduje z hipermarketem Carrefour i jest z nim zintegrowana, dzięki czemu do butiku można wejść zarówno ze sklepu sieci, jak i bezpośrednio z galerii handlowej.

Lokal o powierzchni 200 mkw. został zaprojektowany według najnowocześniejszych trendów - tak, aby zapewnić klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe. W wystroju butiku dominuje naturalne drewno oraz czerń, nawiązująca do logo marki TEX. Niskie regały oraz szerokie alejki pozwalają lepiej wyeksponować ofertę sklepu, którą tworzą ubrania damskie, męskie oraz dziecięce, a także dodatki dobrej jakości w atrakcyjnych cenach. Aktualnie klienci butiku TEX mają do dyspozycji wybrane elementy kolekcji wiosenno-letniej, która w całości dostępna jest już w hipermarketach Carrefour w całej Polsce.

KOLEKCJA WIOSNA-LATO

Nowa kolekcja marki TEX została stworzona z myślą o wszystkich członkach rodziny. Wyróżniają ją naturalne odcienie – kolory ziemi, błękit czy koral. Panie znajdą bogaty wybór koszulek oraz sukienek, zaś panowie szeroki wybór spodni oraz koszul – zarówno casualowych, jak i wizytowych. Wyjątkowe wiosenno-letnie propozycje marka TEX przygotowała również dla najmłodszych – od barwnych ubranek niemowlęcych, po wzorzyste stylizacje dla dziewczynek i modne zestawy dla chłopców.

Z wiosenno-letnią kolekcją TEX klienci mogą się zapoznać na oficjalnych profilach marki na Instagramie (Tex_Polska) oraz Facebooku (Tex Polska), gdzie prezentowane są modne stylizacje oraz dostępne w sklepach sieci Carrefour dodatki. 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.