media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

IP: eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną promocyjnej oferty pożyczki gotówkowej

05.04.2019 | Eurobank

5 kwietnia 2019 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 30 czerwca br. promocyjną ofertę pożyczki gotówkowej „500 zł rocznie za każde 10 000 zł”.

Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku - wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 5 kwietnia br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty pożyczki gotówkowej „500 zł rocznie za każde 10 000 zł” - dostępnej dla nowych i obecnych klientów w kwocie netto 10 000 lub 20 000 lub 30 000 zł na okres kredytowania 60 miesięcy – są dwa spoty telewizyjne z udziałem wampirów. Jeden z nich emitowany jest już w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Drugi spot do emisji trafi 7 kwietnia.

Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również wybrane ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 30 czerwca 2019 roku.

Nowy spot z wampirami jest częścią rozpoczętej w ubiegłym roku platformy komunikacyjnej - eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

 

Linki do najnowszych spotów TV:

https://www.youtube.com/watch?v=aHugJWO_sO0

https://www.youtube.com/watch?v=mpK30ZiRGyY (emisja od 7 kwietnia 2019 r.)

 

----------

 

Promocja „500zł rocznie za każde 10 000 zł” dotyczy pożyczki gotówkowej „Wypożyczka”, trwa do 30.06.2019 r. i dotyczy kwot 10.000 zł, 20.000 zł, 30.000 zł rozłożonych na 60 rat. Polega na obniżeniu całkowitego kosztu pożyczki o połowę w porównaniu do standardowej oferty Wypożyczki dla wskazanych parametrów przy założeniu terminowych spłat rat zgodnie z harmonogramem otrzymanym w dniu podpisywania umowy pożyczki. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 9,5%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 12 492,07 zł, oprocentowanie stałe 7,87%, całkowity koszt kredytu 2 492,07 zł (w tym: prowizja 299,72 zł, odsetki 2 192,35 zł), 60 rat, w tym 59 miesięcznych równych rat w wysokości 208,20 zł oraz ostatnia rata wyrównawcza w wysokości 208,27 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 01.04.2019 r. na przykładzie reprezentatywnym. Udzielenie pożyczki zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej. Szczegóły, w tym Regulamin Promocji, opłaty i prowizje, dostępne na eurobank.pl i w placówkach banku.

 

Metryczka:

Tytuł: „Nie uwierzysz”, „Wypożyczalnia”

Klient: eurobank

Agencja: Leo Burnett

Branża: finanse

Typ kampanii: pożyczka gotówkowa

Termin: 01.04.2019-30.06.2019

Dom mediowy: Starcom

Dom produkcyjny: Propeller Film

Producent: Małgorzata Kucharczyk

Manager projektu:  Maja Andrzejczuk

Scenariusz: Piotr Dugin, Marek Wyżnikiewicz

Reżyseria: Paweł Borowski

Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Wampiry Bałkańskie

Kompozytor muzyki: Łukasz Targosz, Maciej Pawłowski, Robert Docew

kontakt dla mediów
Eurobank
Łukasz Pałka

lukasz.palka@eurobank.pl

tel: 071 795 57 97

informacje o firmie

Euro Bank S.A. (eurobank) to detaliczny bank „na co dzień” z szeroką ofertą produktów dla klientów indywidualnych. Pozycję eurobanku wśród banków oferujących najnowocześniejsze usługi ugruntowały takie wdrożenia jak: płatności mobilne HCE, funkcjonalne widgety (dla Androida oraz iOS), Touch ID (dla iOS), bankowość internetowa w RWD, karta multiwalutowa.

Bank skupia się na jakości oferowanych usług oraz produktów w każdym kanale kontaktu. W ciągu kolejnych 5. kwartałów w 2015 i  w 2016 r. eurobank znajdował się w TOP 3 według wskaźnika satysfakcji Klienta -  NPS (TNS/OBOP, Audyt Bankowości Detalicznej, 2015-2016 r.).

Kluczowe wyróżnienia z 2017 r:

- Instytucja Roku 2016 -  Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w kanałach zdalnych” oraz 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w placówkach” (MojeBankowanie.pl, 07 marca 2017 r.), - Przyjazny Bank Newsweeka  - Bank zajął 1. miejsce w kategorii „Bankowość hipoteczna” (26 września 2017 r.),

- Złoty Bankier 2017 - Bank zajął 2. miejsce w kategorii  „Złoty Bank” - Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem (21 kwietnia 2017 r.),

- Złote Spinacze 2017 - Bank otrzymał statuetkę Brązowego Spinacza, w kategorii „Corporate Social Responsibility” za kampanię "Our People Round The World" (1 grudnia 2017 r.),

- Monitor Satysfakcji Klientów Banków, ARC Rynek i Opinia -  Bank zajął drugie miejsce w  zestawieniu „Ogólny ranking form kontaktu z bankiem”  (7 grudnia 2017 roku).

Wysoką ocenę wiarygodności finansowej eurobanku potwierdza agencja ratingowa Fitch. eurobank otrzymał rating długoterminowy (long term IDR) na poziomie „A-”, z perspektywą stabilną.

Bank zatrudnia niemal 2900 pracowników i posiada sieć licząca prawie 500 placówek, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Większościowym właścicielem jest francuska Grupa Societe Generale, która zatrudnia 146 tys. pracowników \w 66 krajach, obsługując 31 mln klientów.

www.eurobank.pl

infolinia: 19 000 (koszt połączenia wg stawki operatora)

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama