media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Provident Polska z nową kampanią reklamową „Mam plan”

03.04.2019 | Provident Polska SA

Provident Polska rusza 3 kwietnia 2019 roku z „Mam plan” – nową kampanią reklamową nawiązującą do polskiego przeboju z 2000 roku. W spotach Provident promuje udzielaną przez internet pożyczkę z RRSO poniżej 10%.

Provident Polska startuje 3 kwietnia z nową kampanią reklamową swojej pożyczki z RRSO 9,87% oferowanej nowym klientom przez internet. W spotach kampanii wykorzystano melodię z polskiego hitu lata 2000. Głównym bohaterem filmu reklamowego jest młody tata. Śpiewając, mężczyzna wymienia rzeczy: biurko, samochody, fotel obrotowy, schody, szarawy dywan, welona żywa, chata, odrzutowiec, co szybko lata, które jego syn będzie miał, bo on ma plan i wykona go sam! Wszystko dzięki pożyczce z niskim RRSO i małymi ratami. Spot kończy się radością chłopca z nowego pokoju, chłopięcą zabawą obu bohaterów i wspólnym śpiewaniem taty i syna.

W Providencie biznes online notuje duże przyrosty, głownie dzięki atrakcyjnym produktom finansowym, na przykład z niskim RRSO lub długim okresem spłaty, które oferujemy w internecie. Nasza nowa kampania reklamowa „Mam plan” przypomina klientom o ofercie produktowej „Pożyczka na 48 miesięcy” dla nowych Klientów, która obowiązuje w Provident Polska od listopada zeszłego roku. Klienci mogą otrzymać kwotę od 5 000 zł do 20 000 zł i spłacić ją w 48 miesięcznych ratach. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) tej pożyczki wynosi 9,87%. Oczywiście, warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych.

Nowa kampania reklamowa Provident Polska startuje 3 kwietnia w głównych stacjach telewizyjnych.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

************* 

Oferta produktowa „Pożyczka na 48 miesięcy” obowiązuje od 29.11.2018 r. i dotyczy pożyczki oferowanej przez Internet spłacanej w 48 miesięcznych ratach w kwotach od 5.000 zł do 20.000 zł. Z oferty „Pożyczka na 48 miesięcy” mogą skorzystać wyłącznie Nowi klienci. Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 9,87%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10.000 zł, całkowita kwota do zapłaty 13.128,96 zł, oprocentowanie stałe 5%, całkowity koszt kredytu 3.128,96 zł (w tym: prowizja 1.881 zł, odsetki 1.247,96 zł), 48 miesięcznych równych rat po 273,52 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 9.11.2018 r. na reprezentatywnym przykładzie "Pożyczki na 48 miesięcy".

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Provident Polska SA
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: + 48 22 455 48 39

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama