ekonomia/biznes/finanse

Dwie nominacje w konkursie EB Kreator 2018 dla PZU

02.04.2019 | Grupa PZU

PZU otrzymał wyróżnienia w dwóch kategoriach EB Kreator 2018. Była to już piąta odsłona tego prestiżowego konkursu. Wzięło w nim udział 79 firm, które zgłosiły blisko 150 przeprowadzonych przez siebie akcji employer brandingowych.

PZU został wyróżniony w dwóch kategoriach w tym największym i najbardziej prestiżowym konkursie employer branding w Polsce. 79 firm przesłało blisko 150 zgłoszeń w 7 kategoriach: „Zakładka kariera”, „Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne”, „Kampania w social media”, „Akcja rekrutacyjna”, „Kampania employer branding”, „Wewnętrzna kampania employer branding” oraz „Ogłoszenie rekrutacyjne”. Jury konkursu złożone było z przedstawicieli i ekspertów HR, employer brandingu oraz digital marketingu.

Jedną z kategorii, w której PZU został wyróżniony, była „Kampania w social media”. Została ona przeprowadzona w 2018 roku w kanałach PZU na Facebooku, LinkedIn oraz Instagramie, które są poświęcone karierze w Grupie PZU. Jej celem była rekrutacja do programu praktyk i staży oraz budowanie marki PZU wśród studentów i absolwentów, jako pracodawcy oferującego rozwój zawodowy w różnych dziedzinach biznesu. Kampania została oparta na sylwetkach stażystów, którzy dołączyli do PZU na stałe oraz ubiegłorocznych praktykantów. W ramach programu na praktyki i staże w PZU zaproszonych zostało ponad 70 studentów i absolwentów. Cała kampania zakończyła się dużym sukcesem i wzrostem liczby aplikacji na praktyki o blisko połowę w porównaniu do 2017 roku.

PZU otrzymał nominację także w kategorii „Kampania employer brandingu”. Jej celem było budowanie wizerunku PZU jako nowoczesnego pracodawcy, który daje możliwość rozwoju zawodowego w różnych obszarach biznesu i unikatowych projektach dużej skali. Grupą docelową akcji byli młodzi profesjonaliści oraz studenci i absolwenci. Praca w PZU została pokazana w zestawieniu dwóch wymiarów zgodnie z ideą „Taka praca ma sens”. W ramach kampanii, opisy stanowisk zostały uzupełnione o dodatkowe szczegóły, które pozwoliły na zaakcentowanie, jak praca w PZU przekłada się na pomoc innym. Dzięki temu ukazano nie tylko jej specjalistyczny, ale i społeczny wymiar.

– Nominacje w konkursie EB Kreator 2018 to dla nas bardzo duże wyróżnienie. Chcemy, żeby każdy z pracowników PZU mógł powiedzieć, że ich praca ma sens. Cieszymy się, że nasze działania zostały dostrzeżone przez ekspertów z zakresu HR – powiedziała Anna Wróbel, Dyrektor ds. Rozwoju Organizacji. – PZU to miejsce, które daje możliwość rozwoju zawodowego w bardzo wielu obszarach. Nie tylko w tych tradycyjnie kojarzonych z branżą ubezpieczeniową.

Obecnie w PZU pracuje blisko 12 000 osób, które mogą rozwijać się w zróżnicowanych obszarach biznesowych i kierunkach. PZU szuka profesjonalistów, absolwentów uczelni wyższych oraz studentów ostatnich lat studiów. Mogą oni dołączyć między innymi  do zespołów IT, finansów, marketingu czy obsługi klienta i uczestniczyć w realizacji projektów o dużej skali, związanych nie tylko z branżą ubezpieczeniową. Osoby zainteresowane zatrudnieniem w PZU powinny śledzić strony pzu.pl/kariera oraz profile Grupy PZU Kariera na FacebookuInstagramie i LinkedIn, gdzie na bieżąco przekazywane są wszystkie informacje.

informacje o firmie

PZU wyróżnione w prestiżowym konkursie EB Kreator 2018.

informacje o firmie

PZU wyróżnione w prestiżowym konkursie EB Kreator 2018.