praca ekonomia/biznes/finanse

David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny Best Western Hotels & Resorts świętuje 15-lecie zarządzania prężnie rozwijającą się marką

David Kong jest obecnie jednym z najdłużej urzędujących dyrektorów generalnych jednej z 10 największych międzynarodowych sieci hotelarskich.

Warszawa, 2 kwietnia 2019 r. – David Kong, inicjator wielu innowacyjnych rozwiązań w branży hotelarskiej, świętuje w tym roku 15. rocznicę objęcia stanowiska prezesa i dyrektora generalnego Best Western Hotels & Resorts. Tym samym, Kong stał się najdłużej pracującym dyrektorem generalnym jednej z 10 największych międzynarodowych sieci hotelarskich.

Dynamiczne zmiany dzięki innowacyjnemu podejściu

Doskonała znajomość branży i głębokie zrozumienie dla każdego aspektu funkcjonowania hoteli wynika bezpośrednio z bogatego doświadczenia Konga – na przestrzeni kilkudziesięciu lat pracował na wielu różnych stanowiskach związanych z branżą, zaczynając od funkcji pomocnika kelnera, po pełnienie funkcji zarządzających. W Best Western obejmował pozycje wiceprezesa ds. operacji międzynarodowych, starszego wiceprezesa ds. marketingu i rozwoju oraz starszego wiceprezesa ds. usług i operacji strategicznych, tym samym rozwijając kadrę kierowniczą oraz markę, która stała się liderem innowacji, co widać poprzez ewolucję marki i jej rozpoznawalności w branży.

Podczas swojej kadencji w Best Western, Kong pomógł na nowo zdefiniować tożsamość marki, nadzorując proces modernizacji oraz ewolucji sieci, która osiągnęła pozycję globalnej potęgi hotelarstwa z 16 indywidualnymi markami w każdym segmencie. Podczas procesu transformacji firmy postawiono na innowacje, wdrażając programy takie jak Best Western Virtual Reality Experience (BWVRE), który dzięki wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości pozwala gościom rezerwować pobyt i odkrywać hotele z zupełnie nowej perspektywy. Inna inicjatywa, również wykorzystująca technologię VR – I Care® Every Guest Every Time – skierowana jest do pracowników sieci. Pozwoliła przenieść komunikację między personelem recepcji a gośćmi obiektów na nowy poziom. Dzięki programom wprowadzonym przez Konga i jego zespół, Best Western został uznany za pierwszą firmę o tak dużym rozmiarze i skali, która wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, aby zwiększyć zadowolenie swoich Klientów. W rezultacie, sieć odnotowała znaczące wzrosty sprzedaży oraz bezprecedensowe wyniki w kwestii lojalności gości i zadowolenia z hoteli, osiągając rekordowy wynik 62 punktów w Net Promoter Score (NPS - narzędzie oceny lojalności klientów). Co ważne, osiągnięcia te zaowocowały w zeszłym roku uznaniem Best Western za jedną z najbardziej innowacyjnych firm w zestawieniu Fast Company Top 10.

Tworzenie rozwiązań trwałych i o dużej skali dzięki zróżnicowanemu portfolio

W ostatnich latach zarówno marka Best Western, jak i portfolio firmy dynamicznie ewoluowały. Kiedy współcześni podróżnicy zaczęli poszukiwać nowych opcji komfortowego noclegu w atrakcyjnej cenie, Best Western wprowadził Vīb® i GLō®, dwie butikowe marki zaprojektowane z myślą o rynku midscale. Ponieważ branża ostatnio odchodzi od nowych konstrukcji na rzecz repozycjonowania istniejących już obiektów, Best Western wprowadził dwie eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki butikowe: Sadie℠ i Aiden℠. Dają one niezależnym hotelarzom lub deweloperom markowych hoteli możliwość repozycjonowania swoich nieruchomości w unikalny sposób, przy wykorzystaniu gotowych ekonomicznych rozwiązań i indywidualnego programu projektowania oraz renowacji.

Opcja ekonomiczna Best Western, SureStay Hotel Group®, wyróżnia się w branży poprzez silną koncentrację na obsłudze klienta i produkcie. Marka szczyci się zdolnością do konsekwentnego spełniania oczekiwań gości, co znajduje odzwierciedlenie w świetnej ocenie 3,91 punktów na portalu TripAdvisor. Od momentu wprowadzenia marki na rynek w 2016 r., wzrosła ona w szybkim tempie do ponad 200 otwartych nieruchomości na całym świecie.

Best Western dzisiaj

Sadie Hotel, Aiden Hotel czy grupa SureStay to tylko niektóre z marek, które należą obecnie do bogatego portfolio Best Western. W zeszłym miesiącu Best Western ogłosił przejęcie WorldHotels®, co w jeszcze większym stopniu powiększyło ofertę firmy o obiekty luksusowe i upscale. Inicjatywa podjęta  i zrealizowana przez Konga podkreśla zaangażowanie Best Western we wprowadzanie innowacji i zmian na lepsze.

Kong odegrał kluczową rolę w ewolucji Best Western, kompleksowo odświeżając markę w wielu obszarach działalności m.in. poprzez rozszerzenie innowacyjnych programów sprzedaży i marketingu, wprowadzenie nowej platformy cyfrowej, przeprojektowanie programu lojalnościowego Best Western i wdrożenie programu renowacji w każdym hotelu, które całkowicie przeobraziły wygląd marek dzięki nowym logotypom i oznakowaniom. Wraz z kierownictwem, Kong przekształcił firmę w „Today's Best Western” – markę, pełną innowacji od trzech lat konsekwentnie osiągającą świetne wyniki.

„Czuję się szczęśliwy, mając możliwość budowania marki Best Western i przekształcania jej w tę, którą jest obecnie” – powiedział Kong. „Pomyśleć, że 73 lata temu, Best Western zaczynała jako pojedyncza marka, a dziś jest globalną siecią hoteli, która posiada obiekty w każdym segmencie – to jest niesamowite! Jestem bardzo dumny z tego, co  udało się nam osiągnąć wspólnie z wybitnym zespołem kierowniczym. Kluczowym ogniwem sukcesu jest niesamowity zespół, z którym mam przyjemność pracować każdego dnia, w tym m.in. grupa hotelarzy. Wszyscy mamy nadzieję, że uda nam się utrzymać tempo rozwoju zarówno w nadchodzących miesiącach jak i latach”.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.