towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Ulubiona woda szefów kuchni od 120 lat łączy ludzi przy stole

29.03.2019 | Nestlé Polska S.A.

Podobnie jak wino, naturalne wody mineralne mają własne „terroir”. Woda z danego miejsca na ziemi ma wyjątkowy, charakterystyczny smak. Jej jakość zależy od położenia źródła, charakteru warstwy wodonośnej i rodzaju skał, przez którą przepływa. Źródła S.Pellegrino znajdują się u podnóża włoskich Alp, a swoich wyjątkowych właściwości woda nabiera przepływając przez skały wapienne i wulkaniczne. W tym roku marka obchodzi swoje 120-lecie, co świętuje m.in. poprzez limitowaną edycję butelek ze specjalną etykietą.

S.Pellegrino to wysokiej jakości naturalna woda mineralna, która ma swoje ujście w termalnych źródłach u podnóża dolomitowego masywu górskiego, nad rzeką Brembo we włoskich Alpach, nieopodal miasta San Pellegrino Terme – na północ od Mediolanu. Przepływając przez skały wapienne i wulkaniczne ulega naturalnej mineralizacji i nabiera swoich wyjątkowych właściwości. Zalecana przez lekarzy w czasach średniowiecza, obecnie ceniona jest przede wszystkim za swoją unikalną teksturę, nutę smakową oraz wyważone nagazowanie, które wydobywają smak spożywanych potraw. To wszystko sprawia, że S.Pellegrino jest znana na całym świecie.

W 2019 roku S.Pellegrino obchodzi 120-lecie założenia fabryki. Już od 1899 ta wyjątkowa woda jest wydobywana, butelkowana i dostarczana na najlepsze stoły na całym świecie. Dziś uchodzi ona za ikonę włoskiego stylu życia w niemal 150 krajach.

Z okazji urodzin marki, została stworzona limitowana edycja butelek ze specjalną etykietą inspirowaną diamentami. Do tego wyjątkowego, rocznicowego wydania, zainspirował nas szczególny element natury, który jest czysty i pochodzi z ziemi, tak jak woda S.Pellegrino – mówi Ilenia Ruggeri, dyrektor marketingu Sanpellegrino International. Diamenty, jak najlepsze wspomnienia, trwają wiecznie. Dla S.Pellegrino najlepsze są te chwile, które łączą ludzi przy stole, a my jesteśmy zaszczyceni, że od 120 lat jesteśmy częścią wielu z tych chwil – dodaje.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.