praca media/marketing/reklama

Debiut młodych kucharzy w roli junior ambasadorów programu Szef dla Młodych Talentów

Pierwsze spotkanie z junior ambasadorami programu Szef dla Młodych Talentów odbyło się w marcu w kuchni pokazowej MAKRO w Warszawie. Pod okiem szefów kuchni Michała Grzywacza i Cezarego Powały troje młodych kucharzy przygotowało dania na bazie łososia wędzonego, cielęciny i mrożonych poziomek.

 

Grono junior ambasadorów Szefa dla Młodych Talentów zasilili najbardziej wyróżniający się uczestnicy tego programu. 19 marca br. odwiedzili oni kuchnię pokazową MAKRO, gdzie – po raz pierwszy w nowej roli – zmierzyli się z przygotowanymi dla nich kulinarnymi zadaniami. Każdy z trojga młodych kucharzy miał do przyrządzenia jedno, wylosowane przez siebie danie – przystawkę w postaci łososia wędzonego, danie główne z cielęciną lub deser na bazie mrożonych poziomek. W przygotowaniu potraw młodych adeptów sztuki kulinarnej wspierali Michał Grzywacz i Cezary Powała – szefowie kuchni pokazowej hali MAKRO nr 1 w Warszawie.

 

Wśród junior ambasadorów Szefa dla Młodych Talentów znaleźli się:

  • Joanna Wieczorek z Warszawy – uczennica Zespołu Szkół Gastronomicznych im. prof. E. Pijanowskiego w Warszawie, która podczas wizyty w kuchni pokazowej MAKRO zaserwowała pana cottę z kaszy mannej z sosem poziomkowym, słoną kruszonką i miętą;
  • Paweł Kosiorek z Łowicza – uczeń Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. W. S. Reymonta w Łowiczu, który przyrządził górkę jagnięcą z grillowaną kapustą pak choi, kolorową baby marchewką i ziemniakami gratin;
  • Krystian Sak z Trębaczewa – uczeń Zespołu Szkół nr 1 w Wieluniu, który przygotował tatar z łososia z lekką sałatką z ogórka i grzanką.

 

W trakcie gotowania młodzi kucharze mieli do dyspozycji różnorodne produkty z asortymentu marek: MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional. Po spotkaniu każdy z junior ambasadorów otrzymał spersonalizowaną bluzę kucharską. Wszyscy otrzymali również komplet pięciu luksusowych odmian soli MAKRO Premium.

 

Szef dla Młodych Talentów to program odpowiedzialności społecznej, prowadzony przez MAKRO Polska z myślą o uczniach szkół gastronomicznych. Jego celem jest integrowanie szkół gastronomicznych z sektorem HoReCa oraz tworzenie młodym kucharzom możliwości nauki od najlepszych szefów kuchni poprzez Miksery Kulinarne, staże oraz materiały edukacyjne (w tym książkę „Mix Wiedzy Kulinarnej”).

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie