handel praca ekonomia/biznes/finanse

Adam Nitecki nowym Dyrektorem Generalnym CPD L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

21.03.2019 | L'ORÉAL

Największy zespół HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie pod nowymi skrzydłami:
Adam Nitecki obejmuje funkcję Dyrektora Generalnego Consumer Products Division

Warszawa, 21 marca 2019 – W marcu br., stanowisko Dyrektora Generalnego Consumer Products Division L'Oréal Polska i Krajów Bałtyckich objął Adam Aleksander Nitecki. Zastąpił na stanowisku Alenę Bannitsinę, która zdecydowała się na przerwę w pracy zawodowej.

Alena Bannitsina pełniła funkcję Dyrektora Generalnego Consumer Products Division L'Oréal Polska
i Krajów Bałtyckich od sierpnia 2016 roku, w ciągu ponad dwóch lat zwiększając udziały rynkowe
w Polsce oraz sprzedaż.

Adam Nitecki rozpoczął karierę w L'Oréal w 2000 roku. W ciągu zaledwie kilku lat objął stery marketingu marek Garnier i Maybelline New York w Polsce. Od 2012 roku Adam zdobywał doświadczenie w międzynarodowych strukturach firmy jako Dyrektor Marketingu marki Garnier
w regionie Europy Zachodniej. W 2016 r. objął stanowisko Dyrektora Generalnego Consumer Products Division na Ukrainie i w Krajach Kaukazu.

Rynek kosmetyczny w Polsce i w krajach bałtyckich ma bardzo ciekawe perspektywy wzrostu związane z  rewolucją konsumencką i przenikaniem się światów offline i online.  Jako Consumer Products Division mamy wspaniałą misję, którą jest demokratyzowanie piękna. Robimy to poprzez nasze charyzmatyczne marki, które adresują potrzeby różnych grup docelowych: L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, NYX Professional Make-up, Mixa. W naszej komunikacji propagujemy nową wizję kobiecości, która oparta jest na różnorodności, szacunku, autoekspresji i silnym poczuciu własnej wartości. Jednocześnie bardzo ważny aspekt zarówno dla nas, jak i naszych konsumentów, to odpowiedzialność społeczna i nasz pozytywny wpływ na społeczeństwo i środowisko naturalne. 

W ciągu dwóch ostatnich lat Adam Nitecki zmodernizował struktury oraz zbudował silny zespół
z kompetencjami digitalowymi, tym samym znacznie zmieniając organizację. Z sukcesem zarządzał procesem rozwijania nowych kanałów sprzedaży, takich jak sieć sklepów własnych oraz e-commerce.

Dziś konsumenci szukają nowych doświadczeń oraz są coraz bardziej wymagający odnośnie spełniania ich oczekiwań. Dlatego każda z naszych marek wprowadza innowacje w swoich produktach, w komunikacji mediowej oraz w punktach sprzedaży. Chcemy być liderem nowych trendów i stworzyć w Polsce i w krajach bałtyckich tzw. Beauty Tech company, łącząc Piękno
i Technologię, wykorzystując np. sztuczną inteligencję. Jestem pewien, że połączenie tych wszystkich aspektów oraz bliska współpraca z naszymi partnerami pozwoli nam lepiej spełniać marzenia konsumentów o pięknie
– powiedział Adam Nitecki.

 

 

 

 

 

O L'Oréal

Od ponad stu lat działalność Grupy L’Oréal jest związana z biznesem dotyczącym piękna. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 34 różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2017 roku obroty sięgające 26.06 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, L’Oréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych, własnych sklepach firmowych, a także w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy i naukowców stanowi podstawę dla strategii L’Oréal: dążenia do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów w każdym zakątku świata. Najnowsze zobowiązanie L’Oréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020 „Sharing Beauty With All” stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy. www.loreal.com

 

https://twitter.com/LOrealPL

https://facebook.com/LOrealPoland/

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

 

 

 

informacje o firmie

Barbara Stępień

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej

L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

+48 509 526 026

barbara.stepien@loreal.com

Katarzyna Chaber-Osińska

Dyrektor Komunikacji CPD

L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

+48 507 006 213

katarzyna.chaber@loreal.com

informacje o firmie

Barbara Stępień

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej

L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

+48 509 526 026

barbara.stepien@loreal.com

Katarzyna Chaber-Osińska

Dyrektor Komunikacji CPD

L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

+48 507 006 213

katarzyna.chaber@loreal.com