media/marketing/reklama

Poczta Polska: Direct Mail to skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego

21.03.2019 | Poczta Polska

Poczta Polska ma specjalną ofertę dla przedsiębiorców, którzy chcą zainteresować swoimi usługami określone grupy docelowe. Direct Mail nadal z powodzeniem jest wykorzystywany przez największych graczy na rynku cyfrowym.

Jeśli przedsiębiorca, chce ze swoją ofertą dotrzeć do określonej grupy docelowej np. osób młodych lub emerytów na określonym obszarze, a nie dysponuje bazą adresową,  to może to zrobić dzięki usłudze MAILING Profilowany. Usługa ta pozwala na dotarcie z komunikatem reklamowym do nowej  grupy odbiorców  w  budynkach wyselekcjonowanych pod kątem  określonych kryteriów geodemograficznych. Możliwe kryteria selekcji adresów budynków grupy docelowej:

  •          geograficzne: województwo, powiat, gmina, miasto, wielkość miejscowości
  •          demograficzne: wiek, płeć, średni dochód brutto, typ zabudowy (blok, dom jednorodzinny)

W ramach usługi MAILING Profilowany z częściowo zaadresowaną przesyłką docieramy do wszystkich mieszkań w budynkach spełniających kryteria określonej przez Klienta grupy docelowej.

Skuteczna reklama w czasach spamu

Duża część działań marketingowych przeprowadzanych jest on-line. W efekcie internet przeładowany jest reklamą, która przestaje działać. Skrzynki mailowe zasypywane są materiałami reklamowymi, a ich właściciele instalują zaawansowane programy zabezpieczające przed ich „zaśmiecaniem”. 

Dlatego w Europie wciąż popularna jest reklama papierowa i na głowę jednego mieszkańca przypada średnio rocznie około 120 adresowanych przesyłek reklamowych. W Polsce rocznie takich przesyłek reklamowych jest około 10 na jednego mieszkańca. 

Poczta Polska ma w swojej ofercie szereg usług, które mogą być wykorzystywane przez klientów jako kanał komunikacji reklamowej. Chodzi m.in. o przesyłki marketingowe (te w pełni adresowane) uważane za najskuteczniejszą formę marketingu bezpośredniego, umożliwiającą nawiązanie i podtrzymywanie relacji z konkretnymi odbiorcami na terenie kraju i np. reklamę produktową (potocznie na rynku nazywaną „samplingiem”), czyli wydawanie klientom materiałów reklamowych i próbek towarów w placówkach pocztowych. 

W 2015 roku Poczta Polska uruchomiła specjalny Portal Centrum Direct Mail. Za jego  pośrednictwem klienci biznesowi, którzy chcą dotrzeć do grupy odbiorców na określonym obszarze, mogą  skorzystać ze stworzonego w tym celu Kreatora Kampanii Zasięgowej. Narzędzie to pozwala na zaprojektowanie całej kampanii reklamowej z wykorzystaniem druków bezadresowych bez wychodzenia z domu czy biura.

Więcej informacji można znaleźć na Portalu Centrum Direct Mail: www.directmail.poczta-polska.pl

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie