media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Akcja PZU z nagrodą Mobile Trends Awards

08.03.2019 | Grupa PZU

W czwartek, 7 marca 2019 r. w Krakowie odbyła się gala Mobile Trends Awards. PZU zdobyło główną nagrodę w kategorii Społeczne/CSR za akcję „Zwolnij przy szkole. Dziecko bezpieczne na drodze” zrealizowaną wraz z NaviExpert we wrześniu i październiku 2018 roku.

Akcja to jeden z elementów ogólnopolskiej kampanii PZU „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”, której celem była poprawa widoczności dzieci na drodze i ograniczenie wypadków z udziałem uczniów. PZU przekazało ponad 1,5 miliona odblasków z wbudowaną migającą lampką wszystkim uczniom szkół podstawowych z klas I-III w całej Polsce. Kampania objęta była honorowym patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Dodatkowym elementem kampanii była współpraca z NaviExpert. Dzięki niej kierowcy, którzy przekraczali dozwoloną prędkość w pobliżu każdej z 14 tys. szkół podstawowych w Polsce, otrzymywali w swojej nawigacji komunikat z prośbą, by zwolnili. Informacja była m.in. odczytywana głosem dzieci.

To już 8. edycja Mobile Trends Awards. W ramach plebiscytu przyznano statuetki dla najlepszych firm i instytucji, które wykorzystały w swoich projektach mobilne technologie. Nagrody zyskały już miano Oscara branży mobilnej w Polsce.

Nagrody Mobile Trends Awards przyznaje Kapituła Konkursowa, w której skład wchodzą eksperci z branży. Równolegle prowadzone jest również głosowanie dla internautów, którzy mogą wybrać swój ulubiony projekt lub firmę. Zwycięzcy plebiscytu online otrzymują dodatkowe punkty w rywalizacji.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło m.in. Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju

Dziękujemy i gratulujemy wszystkim nominowanym!

informacje o firmie

PZU zdobyło główną nagrodę w kategorii Społeczne/CSR za akcję „Zwolnij przy szkole

informacje o firmie

PZU zdobyło główną nagrodę w kategorii Społeczne/CSR za akcję „Zwolnij przy szkole