nowe produkty/usługi środowisko naturalne/ekologia media/marketing/reklama

Ubisoft, Traficar i Xbox zapraszają do akcji na rzecz środowiska i walki ze smogiem

08.03.2019 | Ubisoft

Możesz być dobrym człowiekiem, ale to czas pokaże czy jesteś bohaterem – takie hasło zamyka najnowszy film promocyjny Ubisoft dla tytułu The Division 2. To gra przedstawiająca obraz Waszyngtonu po wybuchu pandemii – rozprzestrzeniający się wirus sprawił, że piękne miasta zmieniły się w postapokaliptyczny krajobraz. W dobie poważnych problemów ze smogiem i zanieczyszczeniem środowiska, fabuła gry nie wydaje się już być tak odrealniona. By zwrócić uwagę na problem i zachęcić do ekologicznych zachowań, Ubisoft wraz z partnerami zachęca do wstąpienia w szeregi The Division 2.

 

Dzięki współpracy z Traficar, największą w Polsce firmą wynajmującą auta na minuty i Microsoft, jednym z czołowych producentów konsol, zorganizowano konkurs, który ma zaktywizować miejską społeczność.

 

DBAJ O SWOJE MIASTO

Jednym ze sposobów na redukcję CO2 w powietrzu jest zmniejszenie ilości aut w miastach. Warto korzystać z publicznego transportu lub takich rozwiązań jak Traficar – dzięki temu każdy może mieć auto, gdy go potrzebuje, a jeden samochód może służyć więcej niż jednemu kierowcy. Na ulicach sześciu dużych aglomeracji w Polsce (Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Katowic, Poznania i Trójmiasta) pojawiły specjalnie oznakowane auta The Division 2. Każdy, kto zbierze zespół od 3 do 5 agentów, odbędzie wspólny, grupowy przejazd, a następnie udostępni na swoich kanałach Social Media zdjęcie z takiej podróży, otrzyma nagrodę gwarantowaną dla siebie i swoich agentów – maski antysmogowe*.

 

Drużyny, które wykonają pierwsze zadanie mogą stanąć do walki o jeszcze cenniejsze nagrody. Tym razem muszą zrobić coś dobrego dla swojego miasta. Może to być zarówno zasianie trawy na wydeptanej osiedlowej ścieżce, jak i odpowiednia segregacja śmieci. Tutaj agenci mogą wykazać się kreatywnością – liczy się pomysł i wykonanie! Dowodem z misji ma być zdjęcie zamieszczone na swoim profilu Facebook lub Instagram. Najlepsze drużyny zostaną nagrodzone:

  • Najlepszy zespół – konsole Xbox One / karty Xbox Live / limitowane edycje gry
  • II miejsce – dwa wyróżnione zespoły – karty Xbox Live i gry
  • III miejsce – trzy wyróżnione zespoły – gry

 

15 marca, w dzień, gdy gra Tom Clancy’s The Division 2 pojawi się w sklepach, kapituła wyłoni najlepsze, najbardziej kreatywne zespoły. Zwycięska drużyna dowie się o swojej wygranej podczas porannej audycji radia Newonce. Szczegóły akcji i regulamin konkursu dostępne są na oficjalnym profilu Facebook gry Tom Clancy’s The Division oraz stronie poświęconej akcji https://www.traficar.pl/division.   

 

Nowy spot Ubisioft dla The Division 2: https://www.youtube.com/watch?v=DfX7p7cIoNM

 

*do wyczerpania zapasów

informacje o firmie

O firmie Ubisoft

Ubisoft jest czołowym twórcą, wydawcą i dystrybutorem produktów i usług rozrywki interaktywnej. Może pochwalić się wieloma znanymi na całym świecie markami, takimi jak serie gier Assassin's Creed, Just Dance, Tom Clancy's, Rayman, Frar Cry czy Watch Dogs. Celem zespołów, które wchodzą w skład światowej sieci studiów i biur Ubisoftu, jest zapewnianie graczom oryginalnych i niezapomnianych przeżyć na wszystkich popularnych platformach, w tym konsolach, telefonach, tabletach i komputerach stacjonarnych. W roku podatkowym 2016-2017 sprzedaż wygenerowana przez Ubisoft wyniosła 1 mld 460 mln euro. Więcej informacji znajdziecie na stronie www.ubisoft.com.

informacje o firmie

O firmie Ubisoft

Ubisoft jest czołowym twórcą, wydawcą i dystrybutorem produktów i usług rozrywki interaktywnej. Może pochwalić się wieloma znanymi na całym świecie markami, takimi jak serie gier Assassin's Creed, Just Dance, Tom Clancy's, Rayman, Frar Cry czy Watch Dogs. Celem zespołów, które wchodzą w skład światowej sieci studiów i biur Ubisoftu, jest zapewnianie graczom oryginalnych i niezapomnianych przeżyć na wszystkich popularnych platformach, w tym konsolach, telefonach, tabletach i komputerach stacjonarnych. W roku podatkowym 2016-2017 sprzedaż wygenerowana przez Ubisoft wyniosła 1 mld 460 mln euro. Więcej informacji znajdziecie na stronie www.ubisoft.com.