handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Olej kokosowy – nowość w portfolio marki MAKRO Chef

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt pod parasolem marki MAKRO Chef – olej kokosowy. W ofercie znalazł się zarówno olej nierafinowany Bio, jak i olej rafinowany.

 

Nierafinowany olej kokosowy to pierwszy produkt Bio w portfolio marki MAKRO Chef. „Cechuje się on krystaliczną konsystencją oraz charakterystycznym kokosowym smakiem i aromatem. Olej ten znajduje szerokie zastosowanie w kuchni – doskonale sprawdzi się podczas smażenia i jest też świetną alternatywą dla oliwy z oliwek, masła czy margaryny” – mówi Cezary Powała, szef kuchni pokazowej w hali nr 1 w Warszawie. Produkt dostępny jest w opakowaniu 455 g.

 

Rafinowany olej kokosowy to olej poddany rafinacji neutralizującej zapach kokosa. Dzięki wysokiej temperaturze dymienia (185-205°C) stanowi doskonały zamiennik popularnych olejów do smażenia. Poza tym charakteryzuje się niską ceną i wysoką wydajnością – zachowuje świeżość nawet w temperaturze pokojowej. Produkt dostępny jest w opakowaniu 910 g.

 

Linia MAKRO Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii, m.in.: ryże, kasze, cięte zioła, kiełki, sosy, miody, pomidory suszone. Wszystkie produkty powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie