handel środowisko naturalne/ekologia towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

Ekologiczne mięso dostępne w wybranych sklepach Carrefour w Warszawie

25.02.2019 | Carrefour Polska

Z myślą o konsumentach poszukujących produktów bio Carrefour wprowadza do swojego asortymentu ekologiczne mięso. Oferta – obejmująca ekologiczną wołowiną, wieprzowinę i drób – dostępna jest już w trzech warszawskich sklepach sieci, a już wkrótce znajdzie się w kolejnych lokalizacjach.

Ekologiczne mięso dostępne w sklepach Carrefour to wieprzowina, wołowina oraz drób (mięso z kurczaka i indyka). Oferta dostępna jest obecnie 3 sklepach sieci: w CH Arkadii, CH Promenadzie oraz w Sadyba BEST Mall. W najbliższym czasie zostanie również wprowadzona do kolejnych trzech warszawskich lokalizacji.

Dostępne w sklepach Carrefour produkty posiadają znak zielonego liścia, czyli Certyfikat Ekologiczny, potwierdzający spełnienie unijnych wymagań dotyczących żywności ekologicznej, gwarantujący produkcję ze składników ekologicznych oraz hodowlę zwierząt w oparciu o żywienie naturalnymi paszami, bez antybiotyków i suplementów wzrostu. Certyfikowane mięso ekologiczne produkowane jest w gospodarstwach, które nie stosują nawozów sztucznych oraz oprysków.

Dostawcą Carrefour są zakłady Mięsne Wasąg – rodzinna firma od kilkunastu lat produkująca wyroby ekologiczne. Siedziba firmy znajduje się na Lubelszczyźnie, na terenach czystych ekologicznie.

- Ekologiczne mięso to produkt, który trudno znaleźć poza sieciami specjalistycznymi. Wiemy, że nasi klienci stale poszukują produktów ekologicznych wysokiej jakości, dlatego wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty mięs o produkty bio. Kierunek rozwoju gamy świeżych produktów ekologicznych jest jednym z naszych głównych priorytetów na rok 2019 i zamierzamy go kontynuować – mówi Anna Kurnatowska, Dyrektor Handlowy Produktów Świeżych

Upowszechnianie i demokratyzacja produktów bio to jeden z kluczowych elementów strategii transformacji żywieniowej realizowanej przez Carrefour Polska od początku 2018 roku. Jest to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy są coraz bardziej świadomi i coraz częściej poszukują zdrowych, wytwarzanych naturalnie produktów. Stąd też decyzja sieci dotycząca rozwoju oferty ekologicznych produktów o certyfikowane mięso.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.