internet energetyka

Energa Obrót aktualizuje system obsługi klientów

21.02.2019 | Grupa ENERGA

Już w marcu kolejni klienci Energi Obrotu będą mogli korzystać z platformy Energa24. To elektroniczne biuro obsługi klienta, które zastępuje eBOK. Modernizacja systemu, która potrwa od 1 do 18 marca, może wiązać się z utrudnieniami – problem z dostępem do niektórych usług Energi mogą mieć zwłaszcza mieszkańcy Tczewa i okolic.

Po zakończeniu prac wszystkie faktury wystawiane klientom z tego rejonu będą miały:

  • nowy numer klienta
  • nowy numer konta bankowego, na który dany klient opłacać będzie faktury
  • nową numerację faktur (inne oznaczenia)

Uwaga! Będą utrudnienia

W trakcie prac modernizacyjnych nie będą wystawiane faktury papierowe, a także eFaktury. Klienci mogą mieć ograniczony dostęp do:

  • usług w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • sprawdzenia bieżącego salda, także w salonie sprzedaży
  • wprowadzenia odczytu i realizacji rozliczenia zużytego prądu w ramach usługi Rozliczenie Rzeczywiste  

Między 15 marca (od godz. 18) a 19 marca (do godz. 7) utrudnienia mogą wystąpić także dla pozostałych klientów Energi Obrotu. W tych dniach nie będzie też możliwe doładowanie licznika przedpłatowego PbR.

Jak się przygotować?

Osoby, które korzystają z tego typu liczników, mogą je doładować wcześniej. Można to zrobić na dwa sposoby:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i Epay.

Istnieje też możliwość doładowania licznika przez stronę internetową www.energa.pl/doladowanie.

Przygotować można się również w zakresie usługi Rozliczenie Rzeczywiste. Zużycie prądu można rozliczyć wcześniej w punktach sieci Moje Rachunki lub także w elektronicznym biurze klienta.

Informacje przypominające o modernizacji i czasowych utrudnieniach klienci Energi Obrotu otrzymają drogą elektroniczną i poprzez wiadomości sms.

kontakt dla mediów
Krzysztof Kopeć
Dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa, Energa SA
Krzysztof Kopeć

biuroprasowe@energa.pl

informacje o firmie

Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Kopeć
Dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa, Energa SA
Krzysztof Kopeć

biuroprasowe@energa.pl

informacje o firmie

Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.