handel sport media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Już ponad 2500 osób skorzystało z nowego eko lodowiska w Gdańsku

08.02.2019 | Carrefour Polska

Od 14 stycznia z nowego, ekologicznego lodowiska działającego na tarasie zewnętrznym Galerii Morena w Gdańsku skorzystało ponad 2500 osób.  Lodowisko jest darmowe, a amatorzy jazdy na łyżwach mogą korzystać z niego przez cały tydzień, w godzinach od 10.00 do 20.00.

Nowe, ekologiczne lodowisko powstało na tarasie zewnętrznym gdańskiej galerii Morena. Lokalizacja ta daje amatorom łyżew możliwość aktywnego spędzenia czasu na wolnym powietrzu, z panoramą osiedla Morena w tle. W perspektywie zbliżających się ferii, jest to jedno z miejsc wartych rozważenia przez dzieci i młodzież w wieku szkolnym oraz okazja do postawienia pierwszych kroków na lodzie dla tych, którzy dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę z łyżwami.

Od początku funkcjonowania lodowisko cieszy się ogromnym zainteresowaniem, niezależnie od grupy wiekowej. Chociaż najwięcej można tu spotkać najmłodszych oraz całych rodzin, lodowisko jest otwarte dla każdego, kto chce poćwiczyć ewolucje łyżwiarskie lub po prostu spędzić miło i aktywnie czas. Wstęp, a także wypożyczalnia sprzętu oraz pingwinków do nauki jazdy dla najmłodszych są darmowe. Ponadto, w weekendy można skorzystać z darmowych lekcji nauki jazdy z instruktorem.

Lodowisko liczy blisko 150 metrów kwadratowych i jest czynne przez cały tydzień, również w niedziele niehandlowe, od 10.00 do 20.00, do 24 lutego.

 

Dodatkowe informacje:

Lodowisko w Galerii Morena jest lodowiskiem syntetycznym, które doskonale odwzorowuje prawdziwy lód i jest korzystniejszą dla środowiska alternatywą lodowiska tradycyjnego. Dla Carrefour, który jest zarządcą Galerii Morena, kwestie ochrony środowiska są niezmiernie ważne, dlatego też w każdym przejawie swojej działalności stara się ograniczać szkodliwy wpływ na środowisko i wprowadzać ekologiczne rozwiązania, takie jak ograniczenie emisji dwutlenku węgla czy modernizacja systemu chłodnictwa w swoich sklepach. Lodowisko syntetyczne działające w Morenie nie wymaga ciągłej pracy agregatu chłodzącego, a także nie wykorzystuje niebezpiecznych substancji, takich jak freon czy amoniak, które są niezbędne do zamrażania i utrzymywania klasycznych ślizgawek lodowych.

Galeria Morena to centrum handlowe o ugruntowanej pozycji wśród mieszkańców Gdańska. W 2016 roku galeria przeszła gruntowną modernizację, w wyniku której zyskała dodatkowe ponad 13 000 mkw. GLA, nową kondygnację, a także zewnętrzny taras z funkcją wypoczynkową. Do dyspozycji klientów oddano ponad 80 sklepów, innowacyjne kino Cinema 3D, klub fitness, plac zabaw dla dzieci, strefę restauracyjną oraz interaktywne strefy rozrywki. Klienci mogą także skorzystać z podziemnego parkingu mieszczącego 1100 pojazdów.

Galeria Morena to miejsce wpisane na stałe w mapę zakupów mieszkańców Trójmiasta. Po gruntownej modernizacji, która zakończyła się w 2016 r., galeria zyskała dodatkowe ponad 13 000 mkw. GLA, nową kondygnację, a także zewnętrzny taras z funkcją wypoczynkową. Obecnie galeria liczy blisko 80 sklepów oraz 1900 miejsc parkingowych. Galeria Morena to nie tylko miejsce zakupów, ale także spotkań i rozrywki dla klientów okolicznych dzielnic: rodzin z dziećmi oraz młodzieży.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.