handel ekonomia/biznes/finanse

Nowe marki oraz odświeżenia wnętrz. Rok 2018 w galeriach Klépierre.

24.01.2019 | Klépierre

Miniony rok przyniósł wiele pozytywnych zmian w centrach należących do Klépierre. Grupa dynamicznie rozwija obiekty w swoim portfolio. W ostatnich miesiącach w jej centrach handlowych pojawiły się kolejne marki oraz otwarte zostały salony w nowych odsłonach. Jednocześnie prowadzone są prace mające na celu odświeżenie wnętrz Lublin Plaza oraz Poznań Plaza. Klépierre nieustannie inwestuje również w rozwój nowych usług. Przykładem jest współpraca z firmą Traficar i możliwość wynajmu aut na minuty wprost spod centrum handlowego czy niedawne otwarcie pierwszej w Polsce bezobsługowej wypożyczalni motocykli Motoride w Sadyba Best Mall.

Wnętrza w nowych odsłonach

Dzięki zmianom we wnętrzach centrów, Klépierre nie tylko lepiej odpowiada na potrzeby klientów, ale również najemców, którym oferuje atrakcyjne lokalizacje oraz możliwość rozwoju formatów. W ubiegłym roku wnętrze Lublin Plaza zostało odświeżone. Zmiany objęły strefę restauracyjną, która uległa całkowitej modernizacji – pojawiły się specjalne stoliki wyposażone w gniazdka umożliwiające wygodne ładowanie urządzeń elektrycznych. Galeria zyskała także nowe wejście od ulicy Grottgera, przez salon Reserved, który został otwarty w odświeżonej aranżacji i w nowym, większym lokalu. Na terenie centrum powstały także nowe strefy wypoczynku oraz zostały odnowione wejścia do galerii z parkingu podziemnego. Wszystkie te działania mają na celu stworzenie nowoczesnej i komfortowej przestrzeni, przyjaznej klientom.

W 2018 roku rozpoczął się również proces odświeżenia wnętrz galerii handlowej Poznań Plaza. W projekcie zmian szczególny nacisk położono na estetykę wnętrz, dbając o to, aby każdy element wyposażenia i wykończenia harmonijnie współgrał z otaczającą go przestrzenią i jednocześnie był funkcjonalny. We wszystkich strefach wspólnych pojawi się nowa posadzka, a także białe obudowy kolumn. Postanowiono zachować istniejące przeszklenia dachu, które rozjaśniają pasaże galerii. Zaplanowana została też kompleksowa wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne oświetlenie LED. Na specjalne zamówienie zaprojektowano unikatową lampę dekoracyjną, która znajdzie się w głównej strefie obok przeszklonych wind. Wyjątkowa konstrukcja składa się z 3 imponujących rozmiarów opraw w kształcie pierścieni, każda o średnicy 8 metrów. Projekt przewiduje także wymianę balustrad i lifting obudowy słupów, pilastrów, gzymsów i łuków. Materiały naturalne, które zostaną wykorzystane, takie jak kamień, drewno czy szkło, to ponadczasowe, praktyczne i uniwersalne rozwiązania, które stworzą nową, wyjątkową atmosferę w centrum. Również w części, w której znajduje się foodcourt, pojawią się nowe podłogi, oświetlenie, przepierzenia, a także meble. Dzięki temu zostanie zwiększona liczba miejsc w strefie restauracyjnej, gdzie istotną rolę odegra natura – nie tylko w postaci roślin, ale również barw zieleni na elementach wyposażenia. Odświeżone zostaną też wyspy wypoczynkowe na parterze i na I piętrze, gdzie pojawią się nowe, komfortowe kanapy, stoliki i rośliny. Dla wygody klientów odnowione oraz na nowo oznakowane zostaną też wejścia do parkingu wielopoziomowego wraz z klatkami schodowymi i korytarze prowadzące do toalet. W ten sposób Poznań Plaza umocni swoją pozycję jako miejsce spotkań, które stawia klienta w centrum uwagi.

Nowi najemcy

Klépierre komponuje portfolio najemców w swoich centrach handlowych ze szczególną starannością. Aby zapewnić swoim klientom różnorodność, galeria Lublin Plaza poszerzyła grono najemców o takie marki, jak 4F, Wojas, SWISS, Kazar, SiNSAY oraz restaurację z daniami kuchni azjatyckiej TIGON, sklep z akcesoriami GSM Telakces i stoisko z produktami kosmetycznymi marki NeoNail. Z kolei salony Cropp, House i Reserved oraz Douglas na nowo otwarto w większych lokalach. Odświeżono również wnętrza lokali Mohito, Home&You, Calzedonia, Intimissimi, Komputronik oraz kawiarni Grycan.

Także portfolio Poznań Plaza wzbogaciło się o nowe marki - księgarnię Mole Mole, salon optyczny LOOX oraz Tous. W większym lokalu otwarty został też butik Gentleman. Z kolei w Sadyba Best Mall pojawiły się salony Mohito i Ryłko, a także powstała strefa Mobile, a w niej salony T-Mobile, Plus, Play i Orange. Również hipermarket Carrefour w warszawskiej galerii został odświeżony do nowego formatu.

W Sosnowiec Plaza otwarto sklepy Martes Sport i Media Expert, w Rybnik Plaza – Sinsay i House, a nową odsłonę zyskały Reserved, Mohito, CROPP, Home&You i Stokrotka. Ruda Śląska Plaza wzbogaciła swoją ofertę o salon Sinsay, z kolei Carrefour i Reserved zyskały nowy, bardziej atrakcyjny format.

Udogodnienia dla klientów

Nowe marki to nie jedyne nowości, które pojawiły się w ostatnim roku w centrach Klépierre. Grupa postawiła też na rozwój nowych usług. Latem rozszerzona została współpraca z firmą Traficar, oferującą usługę wynajmu aut na minuty. Po Poznań Plaza, miejsca dla użytkowników aplikacji pojawiły się również na terenie parkingów Sadyba Best Mall oraz Ruda Śląska Plaza. Z kolei w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall została otwarta pierwsza w Polsce bezobsługowa motostacja. Wypożyczalnia firmy Motoride oferuje motocykle premium marki BMW oraz umożliwia wypożyczenie i zwrot pojazdu o dowolnej porze za pomocą smartfona. Motostacja w charakterystycznej żółto-czarnej kolorystyce stanęła przy wejściu głównym do galerii od ulicy Powsińskiej w Warszawie.

Grupa zadbała również o rozwój komunikacji z klientami. Centra handlowe Klépierre od dawna aktywnie prowadzą swoje fanpage’e na Facebooku, informując o aktualnościach, najnowszych trendach, a także odpowiadając na wiadomości wysłane tą drogą w ciągu 1h, w ramach dedykowanej usługi JustAsk. W minionym roku uruchomiono także trzy profile na Instagramie, gdzie prezentowane są stylizacje, nowości, ciekawe aranżacje czy konkursy.

Rok 2019 także upłynie pod znakiem kolejnych pozytywnych zmian w Klépierre. Już na początku roku do grona najemców Lublin Plaza oraz Sadyba Best Mall dołączą kluby fitness CityFit, które zaoferują klientom galerii doskonałą jakość treningu na bardzo przyjaznych warunkach członkowskich. To nie jedyne otwarcia, które są planowane. Niebawem w Lublin Plaza otwarty zostanie nowy duży salon CCC oraz nowy Media Expert w pierwszym kwartale tego roku w Rudzie Śląskiej. Natomiast do  grona najemców Poznań Plaza dołączy RTV Euro AGD.

kontakt dla mediów
Zuzanna Cholewa
Account Manager, Klépierre
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

informacje o firmie

KLÉPIERRE

Grupa Klépierre, jeden z największych operatorów centrów handlowych obecnych w  16 europejskich państwach, specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym. Inwestuje i realizuje wielkopowierzchniowe projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając także pełen zakres usług związanych z zarządzaniem nimi. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego.

 

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127 800 m2. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Obiekty w Warszawie, Lublinie i Poznaniu posiadają certyfikat BREEAM.

 

Więcej informacji:

www.klepierre.com

załączniki

więcej z kategorii handel