wydarzenia handel zdrowie ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

Carrefour partnerem kongresu na temat walki z otyłością dzieci i młodzieży

24.01.2019 | Carrefour Polska

W jaki sposób walczyć z otyłością najmłodszych? Jak rozpoznać zaburzenia odżywiania u młodzieży? Na te pytania pomogą odpowiedzieć eksperci podczas IV Narodowego Kongresu Żywieniowego organizowanego przez Instytut Żywności i Żywienia, który odbędzie się 25 i 26 stycznia na PGE Narodowym. Carrefour Polska został partnerem tego wydarzenia. Zaangażowanie w kongres to element realizacji strategii transformacji żywieniowej firmy.

IV Narodowy Kongres Żywieniowy będzie poświęcony zaburzeniom odżywiania u dzieci i młodzieży. Podczas dwóch dni wykładów, debat i spotkań z ekspertami będzie poruszony m.in. problem trudnej walki z nadwagą i otyłości wśród dzieci i młodzieży. Eksperci przybliżą też zagadnienia bulimii i anoreksji - zaburzeń odżywiania u nastolatków oraz podpowiedzą w jaki sposób zadbać o zdrowie i kondycję, by cieszyć się nimi od najmłodszych lat.

Carrefour, w trakcie kongresu, zorganizuje stoisko, na którym przybliży założenia strategii transformacji żywieniowej oraz Act For Food – ogólnoświatowego programu konkretnych działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości. Uczestnicy wydarzenia będą mogli lepiej poznać gamę „Jakość z Natury”, produkty Carrefour BIO i inne artykuły dostępne na „Zdrowej Półce Carrefour”. Przedstawiciele sieci chętnie opowiedzą też o specjalnym systemie oznakowania produktów SENS.

– Nasze zaangażowanie w IV Narodowy Kongres Żywieniowy jest spójne ze strategią transformacji żywieniowej, którą realizujemy globalne. Jako sieć dużej dystrybucji, mamy świadomość, jak ważne jest kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych od najmłodszych lat. Dlatego na naszym stoisku przybliżymy przykłady naszych konkretnych działań, które promujemy w ramach programu Act For Food oraz opowiemy o Uproszczonym Systemie Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). To jedyne na polskim rynku, dodatkowe oznaczenia na opakowaniach produktów marki własnej i produktów dostępnych na wyłączność w Carrefour, które pomagają klientom dokonywać właściwych decyzji zakupowych, a przez to dbać o zdrowie i utrzymać zbilansowaną dietę – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Celem Carrefour jest zostać światowym liderem w zakresie zmiany żywienia dla wszystkich. Sieć chce ofertować klientom zdrowsze produkty, wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego, z gwarancją identyfikalności i w przystępnej cenie. Realizując strategię transformacji żywieniowej, Carrefour zachęca również Polaków do regularnego uprawiania sportu i propaguje zdrowy stylu życia wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych. Firma wspierane imprezy biegowe w wybranych miastach w Polsce. Od 2017 roku Carrefour Polska jest także głównym partnerem wyścigu Tour de Pologne.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.