praca media/marketing/reklama

Artur Kędzierski w On Board Think Kong

22.01.2019 | On Board Think Kong

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączył Artur Kędzierski, wcześniej zarządzający działem komunikacji w UNIMOT S.A.

Artur Kędzierski w On Board Think Kong będzie odpowiedzialny za prowadzenie projektów branży finansowej oraz komunikację konsumencką ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania marką i budową strategii komunikacyjnych.

Artur Kędzierski swoje doświadczenie zdobywał w agencjach reklamowych i PR-owych, współpracując z klientami z branży finansowej, farmaceutycznej i FMCG. Następnie zarządzał działem marketingu i PR w domu maklerskim TMS Brokers S.A., gdzie między innymi opracowywał strategię komunikacji spółki. Dodatkowo, Artur zajmował stanowisko kierownicze w departamencie marketingu i PR w firmie leasingowej Raiffeisen-Leasing Polska S.A., w której zajmował się m.in. działaniami w kanale B2B. W spółce paliwowo-energetycznej – UNIMOT S.A., jako szef komunikacji, był odpowiedzialny szczególnie za relacje inwestorskie.

informacje o firmie

On Board Think Kong 
Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

informacje o firmie

On Board Think Kong 
Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.