handel budownictwo/nieruchomości ekonomia/biznes/finanse

Wanda – produkt lakierniczy firmy AkzoNobel, jest już na polskim rynku.

15.01.2019 | AkzoNobel

Marka Wanda po pomyślnym debiucie i pozytywnym przyjęciu w Hiszpanii jest obecnie wprowadzana na kolejne rynki europejskie, w tym w Polsce. Jednocześnie, bazując na sukcesie produktów już wprowadzonych na rynku hiszpańskim, AkzoNobel Vehicle Refinishes rozszerza asortyment produktów Wanda we wszystkich kategoriach.

Uważana przez wielu klientów za dobry wybór marka Wanda oferuje kompaktowy oraz przyjazny system produktów lakierniczych, a także cyfrowe narzędzia kolorystyczne w rozsądnej cenie.

„Jesteśmy bardzo podekscytowani rozszerzaniem zasięgu marki Wanda w Europie”, potwierdza Heinz Piskay, Regional Commercial Director Vehicle Refinishes firmy AkzoNobel w Europie. „Wanda, jako jedna z naszych najdłużej działających marek, zbudowała silną pozycję, ponieważ stanowi mądry wybór jeśli chodzi o produkty lakiernicze do samochodów. Wiele warsztatów blacharsko-lakierniczych może polegać na naszych niezawodnych produktach, więc cieszymy się, iż możemy zapewniać im wsparcie oraz wnosić jakość na tak wiele nowych rynków”.

Wanda, dobrze znana marka oferująca lakiery samochodowe, szczycąca się ponad 80-letnią historią i reputacją, powstała w Brazylii. Od momentu dołączenia do AkzoNobel w 1974 roku stanowi odnoszącą sukcesy markę globalną, jednakże z silnym akcentem na lokalne oczekiwania, w tym bycie jak najblizej rynku (bliskość zakładów produkcyjnych) oraz szybkie reagowanie na potrzeby klientów lokalnych.

„Klienci marki Wanda nie tylko nabywają produkty o wysokiej jakości i wyjątkowej cenie, ale także korzystają z jakości, wiedzy i zaawansowanej technologii lidera w produkcji lakierów – AkzoNobel”, dodaje Heinz Piskay. „Wanda pozwala każdego dnia zaoszczędzić pieniądze za sprawą niskich zapasów magazynowych, szybkiego i łatwego dopasowania kolorów oraz wydajnych procesów, w których można ograniczyć zarówno koszty robocizny, jak i koszty materiałów. Dlatego nazywamy ją efektywnym rozwiązaniem dla lakiernictwa”.

„Oferujemy uniwersalne i specjalistyczne rozwiązania do wypełniania nierówności powierzchni i wgnieceń, zarówno dużych, jak i małych, a dzięki naszemu systemowi mieszalników i najnowszym cyfrowym narzędziom kolorystycznym można wybierać spośród pełnej gamy kolorów”, komentuje Vaclav Kloub, Sales Manager Vehicle Refinishes Value Segment w Europie.

„Dlaczego mielibyśmy wybierać między jakością i efektywnością?” dodaje Vaclav Kloub. „Aby wybrać efektywne rozwiązanie dla lakiernictwa, skontaktuj się jeszcze dziś ze swoim lokalnym przedstawicielem lub dystrybutorem Vehicle Refinishes AkzoNobel w Polsce”.

W celu uzyskania dodatkowych informacji wejdź na https://www.wandarefinish.com/pl

informacje o firmie

O AkzoNobel

AkzoNobel to firma z pasją do malowania. Od 1792 roku jesteśmy ekspertem w produkcji farb i lakierów, kreującym standardy w kolorze i ochronie powierzchni. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon – które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Firma z siedzibą główną w Holandii działa w ponad 80 krajach i zatrudnia około 35 000 pracowników, którzy z pasją dostarczają wysokiej jakości produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniem naszych klientów. Więcej informacji na stronie www.akzonobel.com.

informacje o firmie

O AkzoNobel

AkzoNobel to firma z pasją do malowania. Od 1792 roku jesteśmy ekspertem w produkcji farb i lakierów, kreującym standardy w kolorze i ochronie powierzchni. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon – które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Firma z siedzibą główną w Holandii działa w ponad 80 krajach i zatrudnia około 35 000 pracowników, którzy z pasją dostarczają wysokiej jakości produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniem naszych klientów. Więcej informacji na stronie www.akzonobel.com.