media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

,,Zawsze chciałeś mieć takie coś!" - nowa kampania reklamowa Providenta

07.01.2019 | Provident Polska SA

Provident Polska startuje z kampanią reklamową, opartą na znanym polskim hicie z lat 90. Spoty i materiały digitalowe są wsparciem promocyjnym dla nowej oferty produktowej „Prostej Pożyczki”, w której koszt pożyczki wynosi 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki.

Oferta produktowa i kampania reklamowa wystartowały 7 stycznia. – To nowa odsłona naszych spotów. Główny bohater – młody tata, gra i śpiewa swojej córce o zakupie czarnego keyboardu, „właśnie po to, by grać tu z nią”. Oboje zaś nucą refren, który w spocie brzmi: „czterysta, oddajesz dwa czterysta”. Wszystko na melodię znanego z lat 90. polskiego przeboju – wyjaśnia Artur Zabielski, Dyrektor ds. marketingu w Provident Polska. – Z jednej strony chcieliśmy wpisać się w modny ostatnio trend powrotu do tamtych lat, z drugiej strony wciąż podkreślamy, jak ważne są dla nas plany i marzenia naszych klientów, których realizację od wielu lat wspieramy. Dodatkowo w melodyjny sposób pokazujemy, jak łatwo obliczyć koszty naszej nowej oferty  – dodaje Artur Zabielski.

W spocie posłużono się przykładem pożyczki w wysokości 2000 zł, które młody tata pożyczył na zrealizowanie marzenia - zakupu keyboardu. Zgodnie z ofertą całkowity koszt tej pożyczki to 400 zł, do zapłaty więc w całości klient ma 2 400 zł – o czym także śpiewa bohater filmu. RRSO pożyczki wynosi 89,5 proc.

W ramach „Prostej Pożyczki” oprócz 2 tys. złotych, nowi klienci mogą pożyczyć kwoty w wysokości 3 tys. lub 4 tys. złotych i spłacić je w 6 równych miesięcznych ratach lub w trybie 26 spłat tygodniowych. Koszt pożyczki wynosi 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki. Z oferty można skorzystać u doradcy klienta.

- Nasza nowa kampania reklamowa promująca „Prostą Pożyczkę” obecna będzie w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Tydzień później, 14 stycznia, rozpocznie się dwutygodniowa kampania radiowa w RMF FM, Radiu ZET, w Polskim Radiu (Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24) i stacjach lokalnych. Wzmocniliśmy też aktywności internetowe, przede wszystkim poprzez duże zasięgowe formaty na wp.pl i Onecie, a także poprzez VOD i kampanię w Google CLICK 2 CALL – mówi Artur Zabielski, Dyrektor ds. marketingu w Provident Polska.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

*************

Oferta produktowa „Prosta Pożyczka” trwa od 7.01.2019. Dotyczy Prostej Pożyczki Miesięcznej na Konto lub w Gotówce spłacanej w 6 miesięcznych ratach lub Prostej Pożyczki Tygodniowej w Gotówce spłacanej w 26 tygodniowych ratach o całkowitej kwocie pożyczki 2000, 3000 lub 4000 zł. Z oferty Prosta Pożyczka mogą skorzystać wyłącznie nowi klienci. W ramach Prostej Pożyczki całkowity koszt pożyczki wynosi 20% całkowitej kwoty pożyczki. Warunkiem skorzystania z Prostej Pożyczki jest zawarcie aneksu w dacie podpisania Pożyczki Dopasowanej w obecności Doradcy Klienta. Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta.

Reprezentatywny przykład dla Prostej Pożyczki miesięcznej w Gotówce / na Konto: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 89,5%; całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) – 2000 zł; całkowita kwota do zapłaty – 2400 zł; oprocentowanie stałe – 0%; całkowity koszt kredytu – 400 zł (w tym: prowizja – 135 zł; opłata przygotowawcza – 40 zł; opłata za elastyczny plan spłat – 225 zł; odsetki – 0 zł); 6 miesięcznych równych rat w wysokości 400 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 12.12.2018 na reprezentatywnym przykładzie.

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).