media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

ING liderem nowoczesnych kanałów sprzedaży

21.12.2018 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski został wyróżniony tytułem lidera nowoczesnych kanałów sprzedaży w Programie Polska Bezgotówkowa. Bank został doceniony za przyjazny,  w pełni zdalny proces zamawiania terminali płatniczych.

Podczas spotkania zorganizowanego przez Fundację Polska Bezgotówkowa uhonorowano instytucje oraz firmy, które przyczyniły się do dynamicznego rozwoju Programu Polska Bezgotówkowa. Organizatorzy docenili ING za innowacyjny proces online zamawiania terminali płatniczych, który przełamuje funkcjonujący obecnie na rynku tradycyjny model sprzedaży usługi, opierający się wciąż głównie na sieci przedstawicieli handlowych lub doradców klientów.

ING Bank Śląski udostępnia klientom firmowym mobilne terminale płatnicze, które pozwalają na przyjmowanie płatności wszędzie tam, gdzie klient prowadzi działalność. Bank jako uczestnik Programu Polska Bezgotówkowa udostępnia terminal płatniczy za 0 zł przez 12 miesięcy. Dodatkowo, klienci banku otrzymują terminal za 0 zł przez kolejne 2 miesiące. Tylko do końca tego roku bank dostarczył klientom już 14 tys. terminali. Szczegóły oferty można znaleźć na stronie: https://www.ing.pl/terminale.

kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

informacje o firmie