handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour w Centrum Handlowym Skorosze

18.12.2018 | Carrefour Polska

Klienci warszawskiego Centrum Handlowego Skorosze mogą od 18 grudnia skorzystać z bogatej oferty supermarketu Carrefour. W ofercie sklepu znalazło się ponad 12 tysięcy artykułów, w tym szeroki wybór produktów dostępnych w ramach konceptu Zdrowa Półka. 

Zaprojektowany według najnowocześniejszych trendów supermarket Carrefour zajął w Centrum Handlowym Skorosze powierzchnię ponad 1100 mkw, oferując ponad 12 tysięcy produktów. 

Supermarket w Centrum Handlowym Skorosze został zaprojektowany tak, aby zapewnić każdemu wyjątkowe doświadczenia. Wierzymy, że zastosowane w nim nowoczesne koncepty oraz bogaty asortyment, odpowiedzą na potrzeby lokalnych konsumentów – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. supermarketów w Carrefour Polska. 

W ofercie sklepu znajduje się bogaty wybór świeżych warzyw i owoców, wędlin oraz serów, a także mięsa. Klienci znajdą tu również bakalie i ziarna na wagę, świeże zioła czy produkty mięsne z wędzarni Carrefour oraz wypiekane na miejscu pieczywo. Dla wygody klientów oddane zostały także różnorodne koncepty handlowe, dzięki którym klienci szybko odnajdą potrzebne produkty.

Na szczególną uwagę zasługuje koncept Zdrowa Półka, którego rozwój stanowi istotny element realizowanej przez Carrefour Polska strategii transformacji żywieniowej. Jej celem jest zapewnienie klientom łatwego dostępu do żywności wysokiej jakości i w rozsądnej cenie. W ofercie konceptu klienci supermarketu znajdą szeroki wybór artykułów bio, bezglutenowych, bez laktozy czy bez dodatku cukru, a także produktów pochodzenia roślinnego, będących odpowiedzią na potrzeby wegan. Nowością w koncepcie są mrożonki bio, ekologiczne produkty dla dzieci, a także bio karmy dla zwierząt.

W ofercie sklepu znajduje się także pełen oryginalnych produktów koncept Kuchnie Świata oraz strefa dla sportowców, gdzie amatorzy aktywności fizycznej odnajdą szereg dedykowanych im produktów, w tym napoje, batony czy żele. Ponadto w strefie Naturalnych Kosmetyków oraz w strefie Ekologicznej Chemii, klienci dbający o środowisko odnajdą szeroki wybór certyfikowanych produktów pielęgnacyjnych i czyszczących. Nie zabraknie również szerokiego wyboru piw regionalnych czy bezalkoholowych win i piw dostępnych w strefie Zero Procent.

Komfort zakupów zagwarantuje klientom nowoczesna aranżacja przestrzeni handlowej – szerokie wejście do supermarketu, skośna aleja główna, umożliwiająca wybór dogodnej ścieżki zakupowej od momentu wejścia do sklepu, wygodne, szerokie alejki, a także niska zabudowa wybranych działów. 

Nowy supermarket Carrefour znajduje się w Centrum Handlowym Skorosze przy ul. Składkowskiego 4 w Warszawie. Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 – 22.00, a w niedziele handlowe w godz. 9.00-21.00.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.