towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Synertime w rybnym towarzystwie SEKO SA

13.12.2018 | Synertime

SEKO SA, wiodące polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego, to kolejna marka z branży spożywczej, która dołączyła do grona klientów warszawskiej firmy PR, Synertime. Agencja odpowiada za działania kompleksowe: brand PR, komunikację w mediach społecznościowych oraz współpracę z blogosferą.

SEKO SA to jedno z największych polskich przedsiębiorstw przetwórstwa rybnego. W ofercie firmy jest ponad 200 pozycji asortymentowych w 17 kategoriach. Są to m.in. marynaty, mrożonki, pasty, sałatki i konserwy przygotowane głównie na bazie śledzia i makreli sprowadzanychz certyfikowanych łowisk Islandii, Norwegii, Danii, Niemiec i Kanady. Produkty SEKO są dostępne w sieciach handlowych i hurtowniach na terenie całego kraju, a także na rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Czechach, Słowacji, Irlandii, Anglii, Rumunii, we Włoszech i we Francji oraz na Litwie.

Działania Public Relations

Agencja PR Synertime zajmie się kompleksową obsługą SEKO SA jako marki. W skład działań z zakresu komunikacji brand PR wchodzą m.in. prowadzenie biura prasowego, media relations (wysyłki kreatywne, tailor-made PR, eventy), realizacja polityk antykryzysowych, pozycjonowanie ekspertów marki oraz współpraca z ekspertami zewnętrznymi. Agencja zajmuje się również influencer marketingiem na rzecz nowego klienta, koordynując współpracę z uznanymi blogerkami z kategorii parenting, lifestyle i kulinaria. Ponadto dział digital agencji Synertime odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych – prowadzi profil na Facebooku oraz na Instagramie.

Mamy ogromne i bardzo różnorodne doświadczenie we współpracy z branżą spożywczą, dlatego bardzo mnie cieszy, że kolejna firma z tego obszaru postanowiła powierzyć nam obsługę PR. Marka SEKO to popularne i różnorodne produkty, co daje nam szerokie pole do wykazania się w działaniach komunikacyjnych – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes agencji PR Synertime. – Fakt, że sprawujemy pieczę nad różnymi kanałami kształtującymi wizerunek firmy, pozwoli nam stworzyć spójny i przekonujący przekaz. Takie kompleksowe podejście zawsze gwarantuje najlepsze efekty.

Klient został pozyskany w efekcie działań newbizowych agencji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

kontakt dla mediów
Żaneta Kurczyńska
Wiceprezes Zarządu, Synertime
Żaneta Kurczyńska

z.kurczynska@synertime.pl

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 180 projektów zrealizowanych m.in. dla takich marek jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Trzymaj Formę, Gaca System, Wawel i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.

załączniki

kontakt dla mediów
Żaneta Kurczyńska
Wiceprezes Zarządu, Synertime
Żaneta Kurczyńska

z.kurczynska@synertime.pl

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 180 projektów zrealizowanych m.in. dla takich marek jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Trzymaj Formę, Gaca System, Wawel i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.