handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour otwiera sklep w galerii Nowa Stacja

09.11.2018 | Carrefour Polska

W sobotę 10 listopada w Pruszkowie otwarty zostanie supermarket Carrefour. Zlokalizowany w galerii Nowa Stacja sklep zaoferuje ponad 12 tysięcy produktów oraz nowoczesne rozwiązania handlowe.

Mieszkańcy Pruszkowa i okolic wkrótce zyskają nowoczesną przestrzeń handlową. Zaprojektowany według najnowocześniejszych trendów supermarket Carrefour -zlokalizowany w galerii handlowej Nowa Stacja-  zajmie powierzchnię ponad 900 mkw.

Cieszy nas, że Carrefour będzie częścią pierwszego w Pruszkowie centrum handlowego. Sklep został zaprojektowany tak, by zapewnić klientom obiektu wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Z pewnością pomogą w tym zastosowane w nim nowoczesne koncepty handlowe oraz bogaty asortyment produktów – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. supermarketów w Carrefour Polska.

W ofercie sklepu znajdzie się ponad 12 tysięcy produktów, w tym bogaty wybór świeżych warzyw i owoców, wędlin oraz serów, a także mięsa. Do dyspozycji klientów będą również bakalie i ziarna na wagę, świeże zioła czy produkty mięsne z wędzarni Carrefour.

Komfort zakupów z pewnością zapewnią dostępne w supermarkecie koncepty handlowe, dzięki którym klienci szybko odnajdą potrzebne produkty. Osoby dbające o zdrową dietę, będą mogły skorzystać z oferty konceptu Zdrowa Półka, którą tworzy ponad 400 produktów. Wśród nich można znaleźć artykuły bio, bezglutenowe, bez laktozy czy bez dodatku cukru, a także ponad 50 produktów pochodzenia roślinnego, będących odpowiedzią na potrzeby wegan. Dodatkowo, w strefie Naturalnych Kosmetyków klienci dbający o środowisko odnajdą bogaty wybór certyfikowanych kosmetyków, w tym produkty znanych polskich marek w atrakcyjnych cenach, zaś w strefie Ekologicznej Chemii nie zabraknie ponad 30 ekologicznych produktów czyszczących, w tym produktów do prania, które nie niszczą specjalnych właściwości odzieży sportowej. Z myślą o sportowcach powstanie także półka z suplementami diety, na której amatorzy aktywności fizycznej odnajdą ponad 40 dedykowanych im produktów, w tym napoje, batony czy żele.

Ponadto, klienci supermarketu będą mieli do dyspozycji ofertę oryginalnych produktów dostępnych w ramach konceptu Kuchnie Świata, szeroki wybór piw regionalnych czy strefę Zero Procent, gdzie odnajdą wina i piwa bezalkoholowe.

Otwarcie supermarketu Carrefour w centrum handlowym Nowa Stacja przy ul. Sienkiewicza 19 w Pruszkowie zaplanowane jest na 10 listopada o godzinie 10.00. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 – 22.00, a w niedziele handlowe w godz. 9.00-21.00.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour     

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour     

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.