wydarzenia handel media/marketing/reklama

Black Friday w Carrefour Polska trwa przez cały listopad!

31.10.2018 | Carrefour Polska

Czarny Piątek, czyli handlowe święto promocji i rabatów, zawita w listopadzie do sklepów sieci Carrefour. Wyjątkowe okazje dostępne będą dla klientów sklepów stacjonarnych oraz sklepu internetowego Carrefour.pl nie tylko
w jeden piątek, ale przez kilkanaście dni w miesiącu.

Handlowa tradycja, jaką jest Czarny Piątek, na dobre zawitała do Polski. Święto wyprzedaży obejmie również wybrane produkty w sklepach Carrefour – zarówno te w stacjonarnych placówkach, jak i w sklepie internetowym.

W ramach cyklu kilkudniowych promocji pod wspólną nazwą Black Friday, klienci Carrefour będą mogli zdobyć e-bony na dalsze zakupy w sklepach sieci. Ich wartość wyniesie od 20 do 40 procent wartości produktów zakupionych w czasie trwania poszczególnych promocji. 

Pierwsza odsłona akcji Black Friday w sklepach stacjonarnych Carrefour odbędzie się w dniach 2-4 listopada. W tym czasie klienci sklepów Carrefour otrzymają do 30 procent w postaci e-bonu za zakupy takich produktów, jak kołdry, koce oraz komplety pościeli. W kolejnych odsłonach akcji, promocją objęte będą m. in. wszystkie zabawki, kurtki, swetry czy wszystkie książki oraz wybrany sprzęt RTV.

Z akcji promocyjnej Black Friday skorzystać będą mogli również klienci sklepu internetowego Carrefour.pl. Na platformie udostępniona zostanie osobna kategoria produktowa Black Friday, gdzie kupujący znajdą artykuły w atrakcyjnych cenach – zarówno pochodzące z oferty sieci, jak również oferowane przez zewnętrznych sprzedających, obecnych na Carrefour.pl w ramach formatu marketplace.

Podobnie jak w sklepach stacjonarnych, klienci otrzymają e-bon w wysokości do 40 procent wartości artykułów zakupionych z oferty sieci Carrefour podczas trwania promocji. Wśród produktów objętych akcją znajdą się zabawki - które udostępnione zostaną w kategorii Black Friday 7 listopada - a w kolejnych odsłonach promocji również kurtki, buty, swetry, a także asortyment RTV, w tym komputery i tablety.

E-bony otrzymane w sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym za premiowane zakupy mogą być wykorzystane na kolejne zakupy w stacjonarnych sklepach sieci Carrefour w terminie maksymalnie 14 dni od daty ich wydruku. Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie carrefour.pl.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.