media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

IP: „Our People Round The World”. Nagroda dla filmów o akcji charytatywnej eurobanku

30.10.2018 | Eurobank

Dwa filmy promujące akcję CSR eurobanku „Our People Round The World” zostały docenione podczas 13. edycji festiwalu FilmAT.

Celem festiwalu jest prezentacja najnowszych trendów w dziedzinie filmów dokumentalnych oraz korporacyjnych. Jego stałą częścią jest konkurs dla produkcji polskich oraz zagranicznych.

W tym roku eurobank otrzymał Nagrodę Specjalną Dyrektora Festiwalu za serię dwóch filmów o akcji charytatywnej „Our People Round The World” - w jej ramach pracownicy uprawiają sporty związane z pokonywaniem dystansu, a bank płaci 1 zł za każdy pokonany kilometr na wskazane przez pracowników cele dobroczynne.

Na potrzeby tej akcji eurobank wyprodukował dwa filmy - występują w nich pracownicy banku, którzy przekazują sobie sztafetową pałeczkę (film z 2017 r.), albo przemierzają ciekawe miejsca na świecie (film z 2018 r.). Filmy powstały we współpracy z wrocławską firmą Citimind Adama Rudnickiego. Były dystrybuowane wśród pracowników, dziennikarzy, a także w mediach społecznościowych.

- Szczególnie obdarzam wielkim sentymentem ubiegłoroczny film, z symboliczną pałeczką przekazywaną z rąk do rąk. Ten film ma duszę i serce. Można wręcz postrzegać go bardzo szeroko, nie tylko w kontekście działalności eurobanku - podkreśla Ewa Kotus, dyrektor FilmAT Festival.

Pełna lista laureatów została opublikowana na stronie:

http://pol.filmat-festival.com/nagrody-2018/

“Our People Round The World”

To jedna z najważniejszych akcji CSR eurobanku. Jej pierwsza edycja została zorganizowana w 2017 r. Wówczas wzięło w niej udział ponad 500 osób, które pokonały w sumie ponad 55 tys. km. W rezultacie eurobank przekazał 55,4 tys. zł na konto Fundacji Mam Marzenie, pomagającej chorym dzieciom. Pracownicy eurobanku wzięli udział w realizacji marzeń podopiecznych Fundacji.

Druga edycja akcji została zorganizowana w 2018 r. Tym razem ponad 600 pracowników eurobanku przekroczyło barierę 100 tys. km. W rezultacie eurobank przeznaczył na cele dobroczynne 100 tys. zł, a więc maksymalną kwotę, która została przewidziana w Regulaminie akcji. 51% tej sumy trafiło do Fundacji Mam Marzenie, a 49% na konto Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu (prowadzonego przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami). Taki podział środków to wynik wewnętrznego głosowania wśród pracowników eurobanku.

Filmy promujące kampanię „Our People Round The World” można obejrzeć pod poniższymi linkami:

Edycja 2017 r.: https://www.youtube.com/watch?v=YjOgq1UkwNM

Edycja 2018 r.: https://www.youtube.com/watch?v=Em-zMymujVY

Strona akcji: www.ourpeople.pl

kontakt dla mediów
Eurobank
Łukasz Pałka

lukasz.palka@eurobank.pl

tel: 071 795 57 97

informacje o firmie

Euro Bank S.A. (eurobank) to detaliczny bank „na co dzień” z szeroką ofertą produktów dla klientów indywidualnych. Pozycję eurobanku wśród banków oferujących najnowocześniejsze usługi ugruntowały takie wdrożenia jak: płatności mobilne HCE, funkcjonalne widgety (dla Androida oraz iOS), Touch ID (dla iOS), bankowość internetowa w RWD, karta multiwalutowa.

Bank skupia się na jakości oferowanych usług oraz produktów w każdym kanale kontaktu. W ciągu kolejnych 5. kwartałów w 2015 i  w 2016 r. eurobank znajdował się w TOP 3 według wskaźnika satysfakcji Klienta -  NPS (TNS/OBOP, Audyt Bankowości Detalicznej, 2015-2016 r.).

Kluczowe wyróżnienia z 2017 r:

- Instytucja Roku 2016 -  Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w kanałach zdalnych” oraz 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w placówkach” (MojeBankowanie.pl, 07 marca 2017 r.), - Przyjazny Bank Newsweeka  - Bank zajął 1. miejsce w kategorii „Bankowość hipoteczna” (26 września 2017 r.),

- Złoty Bankier 2017 - Bank zajął 2. miejsce w kategorii  „Złoty Bank” - Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem (21 kwietnia 2017 r.),

- Złote Spinacze 2017 - Bank otrzymał statuetkę Brązowego Spinacza, w kategorii „Corporate Social Responsibility” za kampanię "Our People Round The World" (1 grudnia 2017 r.),

- Monitor Satysfakcji Klientów Banków, ARC Rynek i Opinia -  Bank zajął drugie miejsce w  zestawieniu „Ogólny ranking form kontaktu z bankiem”  (7 grudnia 2017 roku).

Wysoką ocenę wiarygodności finansowej eurobanku potwierdza agencja ratingowa Fitch. eurobank otrzymał rating długoterminowy (long term IDR) na poziomie „A-”, z perspektywą stabilną.

Bank zatrudnia niemal 2900 pracowników i posiada sieć licząca prawie 500 placówek, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Większościowym właścicielem jest francuska Grupa Societe Generale, która zatrudnia 146 tys. pracowników \w 66 krajach, obsługując 31 mln klientów.

www.eurobank.pl

infolinia: 19 000 (koszt połączenia wg stawki operatora)

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama