wydarzenia handel sprawy społeczne towary konsumpcyjne

Zbiórka dla seniorów w Chojnicach – przekaż produkty dla potrzebujących w hipermarkecie Carrefour

26.10.2018 | Carrefour Polska

Dzisiaj i jutro w Chojnicach odbywa się zbiórka żywności dla seniorów organizowana przez Bank Żywności w Chojnicach. W akcję włączył się hipermarket Carrefour.

Zbiórka żywności w hipermarkecie Carrefour przy ul. Bayeux 1 odbywa się w piątek i sobotę (26 i 27 października) w godzinach 9:00 – 17:00. Wolontariuszy Banku Żywności można spotkać przy wejściu do sklepu. Zachęcają klientów do przekazywania produktów o wydłużonym terminie ważności do spożycia, takich jak cukier, mąka, olej, czy przetwory. Każdy, kto zechce włączyć się w akcję może to zrobić w bardzo prosty sposób. Wystarczy kupić wybrany produkt i włożyć go do jednego ze specjalnie oznakowanych koszy zbiórkowych, w pobliżu kas. Zebrane produkty będą przetransportowane do Banku Żywności Chojnice, gdzie zostaną zważone, posortowane i przekazane organizacjom pozarządowym, które wspierają osoby starsze.

Odbywająca się zbiórka ma zachęcić do wsparcia seniorów, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji, a pomoc w postaci produktów spożywczych może m.in. odciążyć ich budżet i pozwolić na przygotowanie pełnowartościowych posiłków.

Carrefour Polska, w ramach realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu aktywnie wspiera organizacje pozarządowe działające na rzecz zmniejszenia ubóstwa, wyrównywania szans, przeciwdziałania marnotrawstwu, czy też promocji zdrowego stylu życia. W działalność charytatywną angażuje się zarówno centrala firmy, jak i sklepy sieci Carrefour w całej Polsce. W ramach współpracy z lokalnymi społecznościami, Carrefour wspiera także hospicja, domy dziecka, przedszkola i szkoły znajdujące się w pobliżu sklepów sieci na terenie całego kraju. Z Federacją Polskich Banków Żywności, Carrefour współpracuje od początku swojej ponad 20-letniej działalności w Polsce. Wspólnie z Bankami Żywności sieć realizuje szereg inicjatyw mających na celu ograniczenie marnotrawstwa żywności i wsparcie osób potrzebujących.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.