styl życia media/marketing/reklama turystyka/wypoczynek

Synertime na modowo i na sportowo

24.10.2018 | Synertime

Agencja PR Synertime zajmie się promocją jesienno-zimowej kolekcji butów i akcesoriów outdoorowej marki Merrell – działania promocyjne obejmują obszar Brand PR, komunikację z blogerami oraz prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych.

Merrell to marka stworzona dla miłośników aktywności fizycznej w każdej postaci. Ponad 30 lat wysokiej jakości, niezawodności i sprawdzonych technologii. W portfolio marki znajdują się obuwie, odzież oraz akcesoria.

W obsługę marki Merrell zaangażowane są dwa oddzielne działy agencji:

  • zespół Brand PR, który odpowiada za działania z zakresu media relations takie, jak przygotowanie wysyłek kreatywnych, spotkań indywidualnych, newsletterów, oraz eventów;
  • zespół Digital PR, który prowadzi kanały w mediach społecznościowych – Facebook oraz Instagram – a także realizuje działania z zakresu blogger relations.

– Stawiamy na kompleksowość działań, bo wiemy, że prowadzenie komunikacji w różnych obszarach, zarówno z mediami tradycyjnymi, z bloggerami oraz w mediach społecznościowych, przez jedną agencję przynosi Klientowi największe korzyści wizerunkowe. Poza tym gwarantuje spójność wszystkich aktywności i lepsze zrozumienie potrzeb komunikacyjnych marki – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes zarządu agencji Synertime.
– Dlatego od kilku lat, jako jedna z niewielu agencji PR na polskim rynku, prowadzimy osobny dział Digital PR, dzięki czemu możemy być konkurencyjni także dla agencji interaktywnych, a nasi Klienci doświadczają prawdziwego efektu synergii swoich promocyjnych aktywności –
dodaje Kaczmarek.

kontakt dla mediów
Żaneta Kurczyńska
Wiceprezes Zarządu, Synertime
Żaneta Kurczyńska

z.kurczynska@synertime.pl

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię klasycznych działań PR oraz Social Mediów, stąd też w firmie funkcjonują  odpowiednie działy wyspecjalizowane w tych obszarach. Synertime istnieje od 2007 roku. Na jej portfolio składa się ponad 200 projektów zrealizowanych zarówno w Polsce jak i zagranicą m.in. dla takich marek jak Dax Cosmetics, Phenome, Clear, Cross Jeans, Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Wawel, Yoskine i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.

załączniki

kontakt dla mediów
Żaneta Kurczyńska
Wiceprezes Zarządu, Synertime
Żaneta Kurczyńska

z.kurczynska@synertime.pl

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię klasycznych działań PR oraz Social Mediów, stąd też w firmie funkcjonują  odpowiednie działy wyspecjalizowane w tych obszarach. Synertime istnieje od 2007 roku. Na jej portfolio składa się ponad 200 projektów zrealizowanych zarówno w Polsce jak i zagranicą m.in. dla takich marek jak Dax Cosmetics, Phenome, Clear, Cross Jeans, Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Wawel, Yoskine i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.