wydarzenia polityka

Warsaw Security Forum – przedstawiciele NATO i departamentów obrony z całej Europy będą rozmawiać o bezpieczeństwie międzynarodowym

23.10.2018 | Selectivv

24-25 października w Warszawie odbędzie się piąta edycja konferencji Warsaw Security Forum. Przedstawiciele służb bezpieczeństwa, ministrowie obrony i spraw zagranicznych, przedstawiciele wojska oraz NATO z całej Europy, spotkają się, by omówić zagadnienia obronności i bezpieczeństwa. Istotnym elementem rozmów będą kwestie dotyczące obszaru bezpieczeństwa cyfrowego. Ekspertów wojskowych i polityków wesprą specjaliści od pozyskiwania,  wykorzystywania i analizy location data (danych lokalizacyjnych) z kanału mobile –  firma Selectivv.

Warsaw Security Forum 2018

Zeszłoroczna edycja Warsaw Security Forum organizowana przez Fundację im. Kazimierza Pułaskiego przyciągnęła ponad 900 uczestników z 54 krajów. W tym roku przedstawiciele służb bezpieczeństwa, NATO i administracji publicznej ponownie spotkają się, by rozmawiać o zagrożeniach analogowych i cyfrowych dla bezpieczeństwa publicznego. Eksperci z firmy Selectivv, gromadzącej i interpretującej location data opowiedzą o szansach oraz zagrożeniach związanych z wykorzystaniem tych danych w pracy wywiadowczej, działaniach wojskowych i codziennej pracy służb bezpieczeństwa.

Location data w służbie państwa

Dane pozyskiwane z aplikacji mobilnych pozwalają zbierać istotne informacje  z punktu widzenia reklamowego i są gromadzone m.in. w celach marketingowych. Wykorzystanie location data pozwala m.in. tworzyć precyzyjne kampanie marketingowe skierowane do osób znajdujących się w określonej lokalizacji, np. galerii handlowej czy wokół stacji benzynowej. Na bazie informacji z kanału mobile można analizować i badać zachowania określonych grup społecznych, mieszkańców miast, regionów czy całych krajów. Dane pozyskiwane ze smartfonów i tabletów mogą służyć również służbom wywiadowczych oraz przedstawicielom armii.

Analogicznie do ubiegłego roku eksperci z firmy Selectivv wykorzystają swoje autorskie usługi Geotrapping® oraz Wifitrapping, by przeprowadzić badanie gości na konferencji.  Otrzymywane na podstawie danych z urządzeń mobilnych wyniki, prezentowane będą w czasie rzeczywistym na ekranach rozmieszczonych na terenie konferencji. Będą pokazywały m. in. profile behawioralne tych osób. Celem badania jest zaprezentowanie możliwości analitycznych związanych z dostępnością do tych informacji.

Dominik Karbowski, wiceprezes Selectivv, będzie uczestniczył w  zamkniętym roundtable pod hasłem Intelligence in the digital age  z przedstawicielami NATO i administracji publicznej. W czasie spotkania  przedstawi tematy związane wykorzystaniem  big data i location data w służbie obrony państwa oraz poruszy kwestie związane z cyberbezpieczeństwem.

 W czasie Warsaw Security Forum odbędzie się również wystąpienie prezesa Selectivv – Aleksandra Luchowskiego na temat wykorzystania danych lokalizacyjnych w służbie państwa.

– Location data to źródło istotnej wiedzy dla każdego, kto te dane posiada i potrafi je przetworzyć oraz zinterpretować. W Selectivv posiadamy około 362 informacje o jednym użytkowniku smartfonu. Dane te służą reklamodawcom do skutecznego przeprowadzania kampanii marketingowych. Mogą być też wykorzystywane na wielu innych polach – mówi Aleksander Luchowski, prezes Selectivv. 
Regularnie prowadzimy projekty badawcze z jednostkami naukowymi, podmiotami administracji publicznej czy organizacjami pożytku publicznego. Analizujemy m.in. ruch turystyczny, badamy natężenie ruchu komunikacyjnego oraz jesteśmy pomysłodawcą inicjatywy służącej poprawie bezpieczeństwa obywateli RP pod nazwą „Bezpieczny Polak”.  Cieszymy się, że dzięki współpracy z Fundacją im. Kazimierza Pułaskiego będziemy mogli zaprezentować podczas wydarzenia możliwości, jakie daje analiza danych z kanału mobile – dodaje Luchowski.

informacje o firmie

O Selectivv

Od założenia w 2015 roku, Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Firma posiada obecnie największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe.

O jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje około 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując ich na m.in.: osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.

Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.

Selectivv posiada autorską usługę Geotrapping® umożliwiająca zbieranie i analizowanie danych o grupie użytkowników smartfonów i tabletów, przebywających w danym czasie, w określonym miejscu. Usługa jest stosowana w marketingu mobilnym i została zarejestrowana przez Selectivv jako znak towarowy słowny w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) 16 czerwca 2018 r.
Zapraszamy na stronę: selectivv.com  

 

 

informacje o firmie

O Selectivv

Od założenia w 2015 roku, Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Firma posiada obecnie największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe.

O jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje około 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując ich na m.in.: osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.

Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.

Selectivv posiada autorską usługę Geotrapping® umożliwiająca zbieranie i analizowanie danych o grupie użytkowników smartfonów i tabletów, przebywających w danym czasie, w określonym miejscu. Usługa jest stosowana w marketingu mobilnym i została zarejestrowana przez Selectivv jako znak towarowy słowny w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) 16 czerwca 2018 r.
Zapraszamy na stronę: selectivv.com