wydarzenia handel sport ekonomia/biznes/finanse

Pobiegną po zdrowie i z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości - Carrefour wspiera znane biegi w Krakowie

11.10.2018 | Carrefour Polska

W najbliższą niedzielę, 14 października o godz. 11:00, wystartują w Krakowie dwa popularne biegi: 5. PZU Cracovia Półmaraton Królewski oraz „5 dla Niepodległej”. Podczas obu wydarzeń, Carrefour Polska będzie aktywnie promował zdrowy styl życia oraz zachęcał mieszkańców Krakowa do świętowania, przypadającej w tym roku, 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.

Carrefour od kilku lat angażuje się w duże wydarzenia sportowe, maratony i imprezy biegowe w różnych miastach w Polsce, by zachęcać klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej i zmiany trybu życia na zdrowszy. W tym roku firma po raz trzeci wspiera Cracovia Półmaraton Królewski oraz została partnerem głównym „5 dla Niepodległej” - biegu organizowanego z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.

- Promowanie zdrowia i zachęcanie Polaków do aktywnego spędzania czasu jest dla nas bardzo ważne. Już od kilku lat realizujemy konkretne działania edukacyjne i sportowe, by Carrefour kojarzył się Polakom ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Dlatego też po raz kolejny zdecydowaliśmy się na wsparcie biegów w Krakowie - mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska. - Nasze zaangażowanie w tegoroczne imprezy ma jeszcze jeden, bardzo ważny wymiar. Poprzez wsparcie biegu „5 dla Niepodległej” zapraszamy mieszkańców Krakowa do wspólnego świętowania 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości i aktywnego uczczenia tego wyjątkowego jubileuszu – dodaje Robert Noceń.

Carrefour, który w ramach swojej strategii transformacji żywieniowej promuje zdrowe odżywianie, jakość produktów spożywczych oraz aktywny styl życia, 14 października zaproponuje biegaczom i kibicom ciekawe sportowe atrakcje. Na stoisku firmy, które stanie przed wejściem głównym do Tauron Areny Kraków, każdy będzie mógł wziąć udział, m.in. w grze planszowej związanej ze zdrowym stylem życia czy samodzielnie przygotować sok ze świeżych owoców na roweroblenderze, czyli tzw. blender bike’u. Biegaczom i kibicom sieć będzie również serwować gorącą, aromatyczną kawę Montmartre.

Oprócz wsparcia biegów w Krakowie, w 2018 roku Carrefour Polska włączył się również aktywnie w organizację 4. Gdańsk Maratonu i 10. Półmaratonu Bytomskiego. Ponadto, od dwóch lat Carrefour Polska jest głównym partnerem Tour de Pologne – największego wyścigu kolarskiego w Polsce, który w tym roku wystartował z Rynku Głównego
w Krakowie.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.