nowe produkty/usługi handel media/marketing/reklama

Carrefour Polska uruchamia usługę Scan&Go w 28 nowych miastach

09.10.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska rozszerzył dostępność usługi Scan&Go o ponad 30 nowych hiper- i supermarketów w całej Polsce. Nowa usługa, dzięki aplikacji „Mój Carrefour”, pozwala klientom na samodzielne skanowanie produktów oraz szybką płatność za zakupy w dedykowanych kasach, bez potrzeby wykładania produktów na taśmę. Teraz, dzięki współpracy z Mastercard i wyborze płatności mobilnych z użyciem portfela elektronicznego Masterpass, za zakupy o wartości minimum 30 zł, klienci otrzymają dodatkowo eBon w wysokości 10zł.

Carrefour jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która uruchomiła usługę Scan&Go na tak szeroką skalę. Do 5 sklepów w Warszawie, w których usługa działa od 2017 roku, dołącza obecnie kolejnych 30 hiper- i supermarketów zlokalizowanych aż w 28 miastach na terenie całego kraju.

 „Carrefour dynamicznie inwestuje w nowoczesne rozwiązania i technologie cyfrowe. Wraz z rozszerzeniem usługi Scan&Go na 28 nowych miast, wspólnie z Mastercard, uruchomiliśmy dodatkowo możliwość skorzystania w naszej aplikacji z płatności mobilnych z użyciem portfela elektronicznego Masterpass. Połączenie tych wszystkich elementów pozwoli naszym klientom zrobić jeszcze szybsze, wygodniejsze i bardziej satysfakcjonujące zakupy w naszych sklepach” – dodaje Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska.

Scan&Go to rozwiązanie, którego celem jest ograniczenie kolejek do kas i szybszą obsługę klienta. Dzięki nowej usłudze kupujący mają możliwość samodzielnego skanowania produktów za pomocą smartfona i mobilną płatność za zakupy. Aby skorzystać z możliwości Scan&Go, użytkownik musi mieć zainstalowaną na swoim telefonie aplikację „Mój Carrefour”. Po wybraniu usługi można przystąpić do skanowania kupowanych artykułów, a po jego zakończeniu należy podejść do specjalnie oznaczonej kasy z wygenerowanym w aplikacji kodem i zapłacić w preferowany przez siebie sposób, m.in. kartą lub dokonać płatności mobilnej korzystając z elektronicznego portfela Masterpass od MasterCard. Z okazji wdrożenia nowej usługi, wszyscy klienci którzy skorzystają z usługi Scan&Go oraz płatności mobilnej Masterpass, otrzymają w aplikacji eBon w wysokości 10 zł na kolejny zakupy, jeśli zrealizują w sklepie zakupy za minimum 30 zł.

Wśród nowych hiper- i supermarketów, które dołączyły do systemu Scan&Go, są sklepy zlokalizowane zarówno w dużych aglomeracjach miejskich jak Warszawa, Kraków czy Lublin, a także w wielu miastach średniej wielkości, np. Bydgoszczy, Szczecinie, Białymstoku, Gliwicach, Kaliszu czy Pile. Usługa dostępna jest również, m.in. w Jaworznie, Koninie, Puławach czy Dębicy.

Aby ułatwić klientom korzystanie z nowych rozwiązań, Carrefour przygotował w swoich sklepach akcje edukacyjne, podczas których dedykowani eksperci będą zachęcać i wspierać klientów w uruchomieniu i korzystaniu z nowych rozwiązań.

Innowacje technologiczne stosowane w sklepach Carrefour są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz zapewniają sieci przewagę konkurencyjną na rynku. Docelowo usługa Scan&Go ma być dostępna we wszystkich supermarketach i hipermarketach sieci w Polsce.

 

LISTA SKLEPÓW CARREFOUR Z DOSTĘPNĄ OBECNIE USŁUGĄ SCAN&GO:

Warszawa ul. Światowida 18

Warszawa ul. Światowida 17

Warszawa ul. Ostrobramska 75 C

Warszawa ul. Wołoska 12

Kraków ul. Pawia 5

Warszawa ul. Złota 59

Kraków ul. Podgórska 34

Bydgoszcz ul. Jana Pawła II 115

Chorzów ul. Parkowa 20

Gliwice ul. Nowaka-Jeziorańskiego 1

Sosnowiec ul. Staszica 8b

Gliwice ul. Lipowa 1

Grudziądz ul. Konarskiego 45

Tarnowskie ul. Góry Kościuszki 5

Wodzisław ul. Śląski Matuszczyka 2

Lublin ul. Witosa 6

Kalisz ul. Poznańska 121/131

Zamość ul. Lwowska 56

Dębica ul. Ks. Nosala 2

Puławy ul. Gościńczyk 2

Inowrocław ul. Wojska Polskiego 10

Mława ul. Targowa 13

Nowy Sącz ul. Węgierska 170

Olkusz ul. Rabsztyńska 2

Chojnice Al. Bayeux 1

Konin ul. Paderewskiego 8

Chełm ul. Lwowska 81

Jaworzno ul. Grunwaldzka 59

Szczecin ul. Mieszka I-go 73

Białystok ul. Wrocławska 20

Kędzierzyn-Koźle ul. Kozielska 20

Bełchatów ul. Kolejowa 4

Gniezno ul. Pałucka 2

Piła ul. 14 lutego 26

Piotrków Trybunalski (CH Focus Mail)

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem, której działa w Polsce prawie 900 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie
i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej, jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem, której działa w Polsce prawie 900 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie
i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej, jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.